بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۲۵|
      تعداد بازدید: 2832
      مدیر عامل بانک تجارت: پژوهش های کاربردی مزیت رقابتی محسوب می شود
      محمد ابراهیم مقدم طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش تاکید کرد: امروزه، با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان انجام پژوهش های کاربردی، مزیت رقابتی محسوب می شود.

      پژوهشگران ارجمند:

      در دنیای امروز دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار رفته و پژوهش مهمترین راه کسب این دانایی می‌باشد، به طوری که  نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌گردد. اگر پژوهش انجام نشود دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد، همچنین بدون پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود. در سطح سازمانی نیز پژوهش می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای از فعالیت‌های بدیع، خلاق ، نوآورانه و نظام یافته، یک ابزار مهم جهت پویایی و رشد و توسعه سازمان به شمار آید.

      با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش‌های کاربردی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل، توانمندی بانک در انجام پژوهش‌های کاربردی می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.

      اینجانب هفته پژوهش را به تمام پژوهشگران و محققین ارجمند تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی این عزیزان، امیدوارم با گسترش فعالیت‌های پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های همکاران اندیشمند و توانای بانک تجارت و همچنین ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با انجام تحقیقات کاربردی، موثر و اثربخش بتوانیم در راستای تعالی و کسب موفقیت های بیشتر برای بانک تجارت گام‌های استوارتری را برداریم.

      محمد ابراهیم مقدم

      مدیرعامل