بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۰۷|
      تعداد بازدید: 2755
      دیدار مدیر عامل بانک تجارت با آیت اله مکارم شیرازی
      آیت اله مکارم شیرازی در دیدار با مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک تجارت بر نقش مهم بانکها در شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این دیدار که عصر روز چهارشنبه ششم اسفندماه با حضور مقدم مدیر عامل و فهیم هاشمی رئیس هیات مدیره بانک تجارت در محل دفتر آیت اله مکارم شیرازی انجام شد، ایشان یادآور گردید: بانکها محلی هستند که بطور حتم می توانند اموال مردم را حفظ کنند و چرخ های اقتصادی کشور را به حرکت درآورند. اما اگر مشکلاتی در نظام بانکی بوجودآید، کل نظام اقتصادی دچار مشکل خواهد شد.
      آیت اله مکارم شیرازی افزود: مشکل بانکهای کشور صرفاً تحریم نیست، بلکه مشکلات داخلی نظیر موسسات مالی بدون مجوز نیز به نوعی به مشکلات آنها دامن زده و باید برای حل آن چاره اندیشی کرد.
      وی در ادامه با اشاره به نقش دولت، مجلس و دستگاه های قضایی در حل مشکلات بانکها اظهار داشت: علاوه بر آن متفکران اقتصادی خارج از این سه حوزه نیز باید به کمک حل این مشکلات بیایند. البته این مسایل صرف نظر از منافع جناحی باید خالصانه و مخلصانه با توکل به خداوند محقق شود.
      در این مراسم مقدم مدیر عامل بانک تجارت نیز ضمن تقدیر از رهنمودهای آیت اله مکارم شیرازی گزارشی از وضعیت بانک ارایه و با اشاره به پیگیری این بانک بر لغو نهایی تحریم های این بانک گفت: پرسنل بانک تجارت سربازاران اقتصادی این مرز و بوم هستند و تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کسب و کار همگام با دولت جمهوری اسلامی و حضور در طرح های تولیدی و اشتغالزا به کار می بندند.
      مقدم با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهور، افزود: نرخ تورم 6/15 درصد اعلام شد که این امر بسیار امیدوار کننده است. این بانک تلاش می کند همگام با دیگر موسسات اقتصادی با سرمایه گذاری در بخشهای مختلف بخصوص در بخش صنعت و معدن و پتروشیمی حضوری فعال داشته و در رسیدن دولت به برنامه ها و اهداف اقتصادی کشور کمک کند.