بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۰۸|
      تعداد بازدید: 3885
      پیام نوروزی مدیرعامل بانک تجارت به مشتریان در آغاز سال 1394
      مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی فرا رسیدن سال 1394 را به مشتریان و سهامداران این بانک تبریک گفت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام محمدابراهیم مقدم به شرح زیر است:

      پیام نوروزی مدیرعامل بانک تجارت به مشتریان در آغاز سال 1394

      مشتریان گرانقدر، همراهان صمیمی بانک تجارت؛

      در نخستین روزهای سال 1394 سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین گشته است به سر می‌بریم. سالی متفاوت برای خانواده بزرگ بانک تجارت که همچون سال گذشته قرار است همدلی و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. خانواده‌ای که در سایه اعتماد ارزشمند دولت تدبیر و امید در کنار هم، برای موفقیت بانک و در راستای اهداف عالی اقتصاد کشور تلاش می‌کنند. با امید به آغاز فصلی باشکوه از توسعه و پیشرفت سرزمین مادری مان ایران.

      در سالی که گذشت بانک تجارت باردیگر با پشتوانه شما سهامداران و مشتریان، سالی پر فروغ را تجربه کرد. اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در بانک تجارت همچون گذشته پایه گذار توفیقاتی شد که بر آن می بالیم. سال گذشته موفق شدیم با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهامداران گامهای بلندی را در مسیر پیشرفت برداریم و بکوشیم تا آنگونه باشیم که شایسته شما عزیزان است. بدون شک هر آن چه به عنوان موفقیت در کارنامه بانک تجارت ثبت گردیده مرهون حمایت‌های بی‌دریغ مشتریان بزرگواری است که فرصت خدمتگزاری را برایمان فراهم کردند.

      اینک در آغاز بهار 94 و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه مشتریان و سهامداران ارجمند بانک در جای جای میهن اسلامی‌مان را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید نیز با خدماتی افزون‌تر از قبل همراهی صدیق برای شما همراهان وفادار و شرکای تجاری بانک باشیم . بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ موفقیت‌های آتی برای بانک فردا دست یافتنی‌تر خواهد بود.

       

      محمدابراهیم مقدم

      مدیرعامل بانک تجارت

      08/01/1394