بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۰۸|
      تعداد بازدید: 5726
      عرضه اولیه بیمه تجارت "درخشان" بود
      مدیرعامل بیمه تجارت عرضه اولیه سهام شرکت بیمه تجارت در بازار فرابورس را "بسیار موفق " توصیف کرد و به فعالان بازار سرمایه اطمینان داد که سرمایه گذاری در این شرکت سودآور و مطمئن خواهد بود.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مهدی سامری طی گفت و گویی با اشاره به اینکه حدود 98 درصد سهام شرکت در ساعات ابتدایی عرضه اولیه در تاریخ سی و یکم خردادماه سالجاری ومابقی طی روزهای بعد فروخته شد تاکید کرد: اعتبار و خوشنامی بانک تجارت و پشتیبانی این مجموعه معظم و همچنین برنامه های بسیار خوب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر موجب شد غیر از سهام خریداری شده توسط سهامداران حقیقی و حقوقی خرد، بخش مهمی از سهام بیمه تجارت نیز توسط دو سهامدار حقوقی بسیار قدرتمند و خوشنام خریداری شود که این مشارکت افزایش بیش از پیش اعتبار شرکت بیمه تجارت را موجب خواهد شد و امکان توسعه کسب و کار شرکت را نیز تسهیل می‌کند. وی تاکید کرد : از لحاظ سرمایه اولیه برای تاسیس ، شرکت بیمه تجارت با بیش از 2500 میلیارد ریال سرمایه اولیه، بزرگترین شرکت بیمه کشور است.البته از این میزان هم اکنون معادل 50 درصد( 500 ریال بابت هر سهم و کلا معادل یک هزار و 250 میلیارد ریال ) توسط پذیره نویسان پرداخت و 50 درصد مابقی طبق اساسنامه شرکت در تعهد حداکثر دو ساله موسسان و پذیره نویسان می‌باشد.

      سامری با اشاره به اینکه تاسیس شرکت بیمه از برنامه های راهبردی بانک تجارت در سالهای اخیر بوده است گفت : فعالیت این شرکت ، زنجیره خدمات مالی بانک را تکمیل کرده و امکان حضور قدرتمندتر بانک تجارت در حوزه های جدید کسب و کار و ارائه خدمات ارزنده تر به مشتریان را نیز فراهم می‌آورد.

      مدیرعامل بیمه تجارت افزود : ما معتقدیم صنعت بیمه با وجود چالش‌های بزرگ سال‌های اخیر که به خاطر محدودیت‌های بین‌المللی رخ داده هنوز هم از چشم‌انداز و ظرفیت مناسبی برای توسعه برخوردار است و مصمم هستیم به مشتریان خویش سرویس‌های ویژه و متمایزی را ارایه دهیم.

      سامری افزود : برنامه‌های بسیار خوب و نوآورانه ای برای حضور بیمه تجارت در شاخه های جدید صنعت بیمه آماده شده که شرایط بسیار مناسبی را برای سودآوری شرکت در بلندمدت فراهم خواهد کرد . در این مسیر بسیاری از فعالیتهای بیمه ای شرکتهای قدرتمند بین المللی مورد مطالعه قرار گرفته و پس از بومی‌سازی و انجام تغییرات لازم متناسب با فضای اقتصادی و اجتماعی کشور آماده شده که پس از حضور رسمی شرکت در بازار بیمه کشور شاهد اجرایی شدن آنها خواهیم بود و در این راه دست متخصصین و جوانان تحصیلکرده و نوآور کشور را به گرمی می‌فشاریم. وی افزود: توانسته‌ایم برای اولین بار در صنعت بیمه کشور ، یک برنامه کسب و کار سه ساله حاوی بیش ازپنج نوع طرح جدید بیمه‌ای ارایه بدهیم

      سامری در پایان خاطرنشان کرد: به همین لحاظ این اطمینان را به سهامداران شرکت بیمه تجارت می دهیم که در یک بنگاه اقتصادی سودآور و پیشرو سرمایه گذاری کرده اند که در مدار تکرار و روزمرگی نخواهد افتاد ، ضمن آنکه همواره حفظ منافع همه سهامداران در صدر اولویت‌های مدیران و کارکنان بیمه تجارت خواهد بود .