بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۱۹|
      تعداد بازدید: 1678
      رونمایی از دانشنامه علوم ارتباطات با میزبانی بانک تجارت
      به میزبانی بانک تجارت ، آئین رونمایی از جلد دوم نخستین دانشنامه تخصصی علوم ارتباطات برگزار شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در آئین معرفی این کتاب که شامگاه روز یکشنبه هجدهم مردادماه با حضور گروه زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی و صاحب‌نظران و فعالان برجسته تشکل‌های روابط عمومی کشور برگزار شد ، محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت گردآوری نخستین دانشنامه علوم ارتباطات توسط دکتر حسن بشیر را اتفاقی بسیار ارزشمند در فضای مطالعاتی کشور عنوان کرد و یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف بهره گیری از اساتید و کارشناسان خبره و کارآزموده، پیشرفت‌های ارزشمندی در علوم ارتباطات و تولید محتوای تخصصی در آن به دست آورده و این امیدواری وجود دارد تا با تعمیق دانش و توانمندی دانشجویان و فعالان جوان کشور در حوزه ارتباطات و روابط عمومی مسیر پیشرفت کشور در این حوزه هموارتر شود.

      در ادامه این مراسم آئین رونمایی از جلد دوم نخستین دانشنامه علوم ارتباطات برگزار شد . دکتر حسن بشیر مولف این کتاب با قدردانی از حمایت بانک تجارت از انتشار دانشنامه تخصصی علوم ارتباطات گفت: گردآوری این دانشنامه در هشت جلد با هدف ارائه نخستین مرجع جامع و بومی سازی شده علوم ارتباطات برای متخصصان ، فعالان و دانش پژوهان این حوزه در کشور است .

      بشیر در ادامه تاکید کرد: برای تالیف این اثر محتوای 600 کتاب مهم حوزه ارتباطات مطالعه و بررسی شده و نکات مهم آنها استخراج و مستندسازی شده است و امیدواریم ارائه این کتاب سرآغازی برای تدوین دانشنامه‌های بومی در دیگر حوزه‌های علوم با همت صاحبنظران و متخصصین ایرانی باشد .

      گفتنی است جلد دوم دانشنامه علوم ارتباطات را انجمن کارگزاران روابط عمومی با حمایت مالی بانک تجارت در تیراژ 3000 نسخه منتشر کرده است .