بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۵|
      تعداد بازدید: 2303
      مدیرعامل بانک تجارت : اقتصاد مقاومتی ادامه دفاع مقدس است
      مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد : پایبندی به سیاستهای راهبردی اقتصاد مقاومتی ، ادامه دفاع مقدس و مهمترین کلید پیروزی ملت ایران در حفظ استقلال و عزت کشور است .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، محمد ابراهیم مقدم که روز یکشنبه پنجم مهرماه همزمان با سالگرد شکست حصر آبادان در مراسم یادواره شهدای بانک تجارت سخن می گفت ضمن عرض تسلیت درگذشت گروهی از هموطنانمان در مراسم حج امسال ، خاطر نشان ساخت : سی و پنجمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی را در حالی که پشت سر می گذاریم که حفظ استقلال و آزادی و سربلندی کشور امروز نیز همچون همیشه نیازمند حفظ فرهنگ ایثار و همدلی در جامعه است .

      مدیرعامل بانک تجارت بر اهمیت پایبندی به دستاوردها و ارزشهای عمیق دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد : آنچه که ما به عنوان سربازان نظام اقتصادی کشور در شبکه بانکی طی سالهای اخیر  با آن مواجه بودیم تهاجم تمام عیار دشمنان کشور به بانکها به عنوان سلسله اعصاب اقتصادی کشور بود ، نبرد نابرابری که مهمترین عامل پیروزی در آن عمل و وفاداری به فرمایشات کلیدی رهبر معظم انقلاب در قالب سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بوده و خواهد بود .

      مقدم با اشاره به اینکه صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع کشور در کنار حمایت از کارآفرینی و تولیدات داخلی از جمله مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی به شمار می روند یادآور شد : همانطور که در دوران دفاع مقدس ، پایمردی و همبستگی ملت بزرگ ایران یکی از مهمترین دلایل شکست دشمن در دست اندازی به میهن عزیز بود ، امروز نیز ثمره ی مقاومت و همدلی و اتحاد را در پیروزی ارزشمند مذاکرات هسته ای  شاهد هستیم .

      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه ایرانیان از هر قوم و قبیله و نژاد و با هر عقیده و مرام مدیون جانفشانی شهدا و خانواده های سرافراز آنان هستند یادآور شد : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند ارزش صبر و استقامت و پایبندی خانواده خانواده شهدا را تنها می توان با شجاعت و ایثار فرزندان شهید آنان همسنگ دانست . خانواده بزرگ بانک تجارت نیز مفتخر به همراهی با پدران و مادران و همسران و فرزندان بهترین مدافعان میهن است که جان خود را فدای استقلال و آزادی و تمامیت ارضی کشور کردند .

      گفتنی است 45 تن از کارکنان بانک تجارت بانک تجارت در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه ها به مقام شهادت رسیدند .