بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۲|
      تعداد بازدید: 3116
      دیدار مدیرعامل با خانواده شهید تیموری
      مدیرعامل و هیات همراه با حضور در منزل پاسدار شهید جواد تیموری برادر همکارمان مسعود تیموری با خانواده این شهید حادثه تروریستی تهران دیدار کردند.

      به گزارش روابط عمومی، عصر شنبه بیستم خردادماه محمدابراهیم مقدم به همراه جمعی از مدیران به منظور تسلیت خاطر خانواده پاسدار شهید جواد تیموری که در حادثه تروریستی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی به درجه شهادت نائل آمد با خانواده وی دیدار کردند.

      مدیرعامل در این دیدار با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از حادثه تروریستی روز دوازدهم رمضان در تهران، خاطرنشان کرد: قطعا همدلی و همبستگی اقوام و اقشار مختلف مردم، پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان خواهد رساند و حامیان تروریست‌ها را سرافکنده و ناامید خواهد کرد.

      پاسدار شهید جواد تیموری جوان 26 ساله و برادر همکارمان مسعود تیموری شاغل در شعبه منظریه منطقه شمال شرق تهران که روز حادثه سالگرد ازدواجش بود، به عنوان مامور حفاظت مجلس، با رشادت و ایستادگی مثال زدنی خود توانست مانع ورود تروریست‌ها به صحن اصلی مجلس شود. شهیدی که تروریست‌ها ده‌ها تیر بر پیکر پاکش شلیک کردند تا به شهادت رسید.

      گفتنی است در این دیدار جمشیدی مشاور عالی مدیرعامل، کیان ایلکا مدیر امور حراست، طاهری مدیر شعب شمال شرق و کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی مدیرعامل را همراهی کردند.