بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۲۵|
      تعداد بازدید: 2384
      دور دوم جشنواره طلایی بانک تجارت در ستاره باران تبریز
      دور دوم از سری جشنواره های طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش، در مجتمع ستاره باران تبریز برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که عصر روز پنج شنبه 22 تیر ماه در "مجتمع تجاری ستاره باران " شهر تبریز انجام پذیرفت، به قید قرعه و براساس میزان امتیاز کسب شده، به 12 نفر از پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

      از دیگر بخشهای این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان این مجتمع برگزار شد، مراسم اهدا 80 کارت هدیه یک میلیون ریالی به دارندگان تجارت کارت بود، که در این مجموعه و از طریق دستگاههای POS ایران کیش خرید خود را به  انجام رسانده اند.
      گفتنی است جشنواره فوق که تا پایان شهریور ماه سال 96 ادامه دارد در مجتمع های تجاری: پاساژ رضا، قائم تجریش و میلاد نور در تهران و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان، آفتاب شیراز و پروما مشهد نیز به طور دوره ای  برگزار خواهد شد.
      لازم به ذکر است همزمان با برگزاری این مراسم، آیین نخستین سالروز افتتاح مجتمع تجاری ستاره باران تبریز نیز برگزار گردید.
      دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.