بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۸|
      تعداد بازدید: 273180
      دریافت شماره حساب تجارت کارت از طریق درگاه خدمات اینترنتی
      مشتریان بانک تجارت با داشتن شماره تجارت کارت خود می توانند از طریق درگاه خدمات اینترنتی کارت و تلفنبانک شماره حساب خود را دریافت کنند.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت با امکان جدیدی که این بانک برای مشتریان فراهم کرده است، دارندگان تجارت کارتی که شماره حساب آنها بر روی کارت درج نشده است می توانند با ورود به سایت اینترنتی این بانک به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR و انتخاب صفحه خدمات اینترنتی کارت با درج اطلاعات تجارت کارت خود (نقدی، خرید، اعتباری، مجازی و ...) شماره حساب متصل به آن را دریافت کنند.

      همچنین سایر مشتریان نیز می توانند جهت اطلاع از شماره حساب متصل به کارت دیگر مشتریان با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس گرفته و با انتخاب شماره 7 از شماره حساب و شماره شبای کارتی که قصد انتقال وجه به آن را دارند مطلع شوند.

      در ضمن دارندگان تجارت کارت می‌توانند علاوه بر درگاه خدمات اینترنتی کارت شماره حساب متصل به کارت خود را از طریق تلفنبانک نیز دریافت کنند.
      موبایل بانک تجارت نیز در بخش حساب‌ها و کارت ها این امکان را فراهم کرده است که با انتخاب قسمت اشتراک گذاری، شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت را برای دیگران به اشتراک بگذارید.