بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴|
      تعداد بازدید: 5061
      "احمدی آذر" رییس جدید اداره روابط عمومی بانک تجارت
      در جلسه ای با حضور رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت ، محمد احمدی آذر به عنوان رییس جدید اداره روابط عمومی این بانک معرفی شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم که عصر شنبه 23 دیماه برگزار شد مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به حساسیت های حرفه روابط عمومی افزود: روابط عمومی جبهه اول هر سازمان است و عملکرد آن در سریعترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار می گیرد. وی افزود: شرایط جدید بانک تجارت می طلبید تا برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و با جابجایی افراد از توانمندی و پتانسیل نیروها در مسولیت های مختلف استفاده کنیم.

      دولت آبادی از زحمات کاظم پور در دوران تصدی مسئولیت اداره روابط عمومی بانک تقدیر و خاطر نشان کرد: وی در این مدت عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشت و انشالله از توانمندی ایشان در مسئولیت جدید و در حوزه بازاریابی بانک بهره خواهیم برد.اطمینان داریم آقای احمدی آذر نیز با قبول این مسئولیت ، برنامه های بانک در این حوزه را با انرژی بیشتر راهبری خواهد کرد.

      مدیر عامل بانک تجارت یادآور شد: برای ایجاد پویایی در حوزه بازاریابی بانک از آقای کاظم پور در این مسئولیت بهره خواهیم برد و یقینا با حضور ایشان در این حوزه هم شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود.

      کاظم پور نیز در این مراسم با ارائه گزارش مختصری از عملکرد 10 ساله خود در حوزه روابط عمومی بانک تجارت در سمت معاونت و رییس این اداره گفت: روابط عمومی یعنی قدرت رویارویی با  فراز و نشیب های مختلف . برای فعالیت در روابط عمومی باید عاشق بود و  این احساس را در بین پرسنل روابط عمومی بانک به خوبی مشاهده کردم.

      کاظم پور همچنین برای احمدی آذر که از مدیران جوان حوزه روابط عمومی هستند در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

      احمدی آذر رییس جدید روابط عمومی بانک تجارت نیز با تقدیر از زحمات کاظم پور و تشکر از اعتماد مدیریت ارشد بانک یادآور شد: هیچ فعالیتی در سازمان بدون بهره گیری از یک روابط عمومی قوی به نتیجه مطلوب منجر نمی شود و انشالله با تدوام همراهی پرسنل، جایگاه روابط عمومی بانک تجارت را ارتقا دهیم.

      در پایان این مراسم مدیر عامل بانک تجارت حکم انتصاب کاظم پور را به عنوان رییس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان و احمدی آذر را به عنوان رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت به آنان اعطا کرد.

       

      گفتنی است احمدی آذر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی  (MBA)پیش از این مسولیت اداره تبلیغات  بانک شهر را عهده دار بوده است.