بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۳/۰۸|
      تعداد بازدید: 3719
      برگزاری آزمون علمی سراسری کارکنان بانک تجارت

      نخستین آزمون سراسری کارکنان شعب بانک تجارت به منظور ارتقاء سطح دانش کارکنان روز جمعه ششم خرداد ماه بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد .

      به گزارش اداره روابط عمومی بانک تجارت در این آزمون که به منظور ارتقاء و سنجش سطح کارکنان شعب از بخشنامه ها و دستورالعملهای بانک تجارت برگزار شده بود ، بیش از 15 هزار نفر از کارکنان به 100 سوال به صورت تستی پاسخ دادند .

      «غفوری» رئیس روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : با توجه به نامگذاری سالجاری با عنوان « سال جهاد اقتصادی » از سوی مقام معظم رهبری ، بانک تجارت تحقق « سازمان یادگیرنده و یادگیرندگی سازمانی و تحول در خدمت » را به عنوان مهمترین هدف خود در سالجاری تعیین نموده که برگزاری این آزمون نیز در همین راستا صورت گرفته است . وی یادآور شد : توسعه دانش و مهارتهای کارکنان بانک با تمرکز بر استانداردهای بین المللی صنعت بانکداری و توسعه همه جانبه بانکداری الکترونیک جزو مهمترین بخشهای برنامه استراتژیک بانک تجارت بوده و به همین منظور سرمایه گذاری این بانک در بخش آموزش کارکنان طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و طی سالهای آتی نیز تداوم خواهد یافت.  

      گفتنی است سوالات این آزمون با هماهنگی مدیریت امور سازمان و اداره آموزش بانک تجارت و سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و نحوه برگزاری آزمون نیز مطابق با استانداردهای این سازمان بوده است .