بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۳/۲۸|
      تعداد بازدید: 2150
      855 هزار برنده قرعه کشی بانک تجارت مشخص شدند

      با برگزاری آئین قرعه کشی سی و یکمین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت ، برندگان بیش از 855 هزار جایزه نقدی این بانک مشخص شدند .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این مراسم روز شنبه 28 خرداد ماه با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک تجارت در محل مدیریت امور فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد . در ابتدای این مراسم دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت با ارائه گزارشی از روند سپرده گذاری و انتخاب جوایز این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت : همچون سنوات گذشته رویکرد بانک تجارت در این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز ، ترویج روح سنت الهی قرض الحسنه در میان مردم ، پرهیز از مادی گرایی در انتخاب جوایز ، اجتناب از تبلیغات اغوا گرانه و افزایش تعداد برندگان بوده است که نوع و تعداد جوایز انتخاب شده و شیوه های تبلیغاتی بانک به خوبی این رویکرد را اثبات می کند.

      دولتی با اشاره به تمدید دو ماهه مهلت سپرده گذاری این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت : بر این اساس تعداد 357 هزار نفر به برندگان این دوره از قرعه کشی اضافه شدند تا تعداد کل برندگان به بیش از 857 هزار نفر برسد .

      در ادامه مراسم قرعه کشی سی و یکمین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت بصورت سراسری برای کل حسابهای واجد شرایط در کل کشور برگزار شد و با استخراج اعداد پایه توسط گوی و گردونه ، برندگان 1031 فقره کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 250 میلیون ریال ، 1031 کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش 5 میلیون ریال و بیش از 855 هزار جایزه نقدی به ارزش دویست هزار ریال بصورت رایانه ای مشخص شدند که نتایج به تایید نمایندگان هیات نظارت بر قرعه کشی رسید.

      گفتنی است تعداد حساب های حائز شرایط برای این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت بیش از 6 میلیون و 518 هزار حساب بوده است . اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی طی روزهای آتی از طریق پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به هموطنان عزیز اعلام خواهد شد .