بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۱۳|
      تعداد بازدید: 2765
      برندگان جشنواره POS بانک تجارت مشخص شدند

      بانک تجارت در اعیاد مبارک شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) با برگزاری آئین قرعه کشی جشنواره پایانه های فروش ، برندگان جوایز اولین دوره این جشنواره را مشخص کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این مراسم روز دوشنبه 13 تیر ماه با حضور نمایندگان دادستان کل کشور ، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک تجارت در محل مدیریت امور فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد . در ابتدای این مراسم دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت با ارائه گزارشی از روند سپرده گذاری و انتخاب جوایز اولین دوره قرعه کشی جشنواره پایانه های فروش(POS) بانک تجارت گفت : این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی همسو با سیاستهای کلان دولت و تشویق هموطنان به استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک در محیط امن به جای استفاده از پول نقد بوده است .

      در ادامه ، مراسم قرعه کشی جشنواره پایانه های فروش بانک تجارت بصورت سراسری برای کل حسابهای واجد شرایط در کل کشور برگزار شد و با استخراج اعداد پایه توسط گوی و گردونه ، برندگان 5 دستگاه اتومبیل مزدا (3) جدید ، 25 دستگاه اتومبیل هیوندای آوانته ، 50 کمک هزینه لپ تاپ و کمک هزینه خرید 100 دستگاه گوشی تلفن همراه بصورت رایانه ای مشخص شدند که نتایج به تایید نمایندگان هیات نظارت بر قرعه کشی رسید.

      تعداد 9000 جایزه نقدی 200 هزار ریالی نیز بصورت نقدی به دارندگان کارتها که در هنگام خرید ، وجه خود را از طریق pos های بانک تجارت پرداخت نموده اند بصورت آنی اهدا شده است .

      مدت زمان در نظر گرفته شده برای شرکت در جشنواره pos چهار ماه (از ابتدای آذرماه تا پایان فروردین ماه ) بوده . طی این مدت دارندگان کارتهای عضو شتاب که از پایانه های فروش بانک تجارت استفاده نموده اند و همچنین پذیرندگان دستگاه های پایانه های فروش pos این بانک از این جشنواره استقبال کرده اند . اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی طی روزهای آتی از طریق پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به هموطنان عزیز اعلام خواهد شد .