بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۲۰|
      تعداد بازدید: 1955
      ارتقاء سطح همکاریهای بانک تجارت با دانشگاه تهران

      با امضاء تفاهمنامه همکاری میان بانک تجارت با دانشگاه تهران ، این بانک ارائه خدمات بانکی به دانشگاه تهران را توسعه خواهد بخشید .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در مراسم امضاء این تفاهمنامه که با حضور اعضای هیات مدیره بانک تجارت و معاونین دانشگاه تهران در محل ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران با اشاره به حضور چشمگیر بانک تجارت در محیط های دانشگاهی کشور اظهار داشت : تعامل بین بانک و دانشگاه تنها یک همکاری علمی و اقتصادی بین این دو نهاد نیست، بلکه گام بلندی برای تقویت پیوندهای علمی نظام بانکی با جامعه دانشگاهی کشور به شمار می رود.

      رئیس دانشگاه تهران افزود : با توجه به توانمندی اندیشمندان و اساتید دانشگاه های کشور و کارشناسان مجرب و فرهیخته نظام بانکی می توانیم کشورمان را به الگویی در اجرای واقعی و موفق نظام بانکداری اسلامی تبدیل کنیم. وی افزود : شبکه بانکی کشور با حضور موثر در دانشگاه ها یک سرمایه گذاری اساسی و بلندمدت بر روی مدیران و کارآفرینان آینده کشور انجام می دهد و این امر می تواند یکی از پایه های توسعه علمی خدمات بانکی و مالی در کشور باشد . 

      دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر نظام بانکی کشور به امر فرهنگ سازی جهت ترغیب اقشار مختلف مردم به استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک گفت: جامعه دانشگاهی کشور به عنوان یکی از پیشروترین گروه های فکری اجتماع می تواند نقش مهمی در فراگیر شدن پول الکترونیک در سطح کشور ایفا نماید و بانک تجارت می کوشد تا با حضور مستمر و هدفمند در محیط های دانشگاهی کشور بتواند خدماتی روان تر ، ساده تر و سریع تر به دانشگاهیان عزیز ارائه کند.

      دکتر داوری افزود : بانک تجارت نخستین بانک کشور بود که محیط های دانشگاهی را برای فرهنگ سازی و توسعه خدمات الکترونیک خود انتخاب کرد و اکنون مفتخر هستیم که توانسته ایم اعتماد اساتید ، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه ها را برای استمرار و توسعه همکاری ها جلب کنیم. یکی از مهمترین اهداف ما ارائه خدمات مطلوب در شعب دانشگاهی و برقراری تعامل مستمر و موثر با مسئولین دانشگاه ها جهت آگاهی از نیازهای کنونی و آتی دانشجویان به خدمات بانکی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات بانکی این عزیزان است.

      رئیس هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان ساخت :در صدد هستیم تا با تشکیل تیم های تخصصی در بخش های مختلف بانک و مرتبط ساختن آنها با حوزه های مالی و آموزشی دانشگاه ، ارائه خدمات پولی و مالی به اساتید و کارکنان دانشگاهها و نیز دانشجویان عزیز را بیش از پیش تسهیل کنیم .

      بر اساس این تفاهنامه بانک تجارت اقدام به نصب ابزارهای بانکداری الکترویک در مکان های مورد نظر دانشگاه نموده و شرایط ثبت نام اینترنتی دانشجویان را تسهیل خواهد کرد.

       گفتنی است بانک تجارت تاکنون اقدام به نصب و راه اندازی 14 دستگاه خودپرداز ، 34 دستگاه خودپرداز و 25 دستگاه وب کیوسک در ساختمان های مختلف دانشگاه تهران نموده و برای بیش از 83 هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه تجارت کارت جوان صادر نموده است . همچنین از سال گذشته امکان ثبت نام اینترنتی برای دانشجویان این دانشگاه ودیگر دانشگاه های کشور از سوی بانک تجارت فراهم شده است.