بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۲۳|
      تعداد بازدید: 1981
      حضور فعال بانک تجارت در نمایشگاه محیط زیست

      بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران حضوری فعال دارد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که از روز  بیست و دوم تیرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده کارشناسان بانک تجارت ، بازدیدکنندگان را با عملکردها ، دستاوردها و برنامه های این بانک در حوزه ارائه خدمات بانکی دوستدار محیط زیست و کاهش تولید گازهای گلخانه ای آشنا می کنند و پاسخگوی سئوالات مراجعان خواهند بود.

      اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی غیرآلاینده، توسعه ابزارهای مبتنی بر بانکداری الکترونیک جهت کاهش سفرهای درون شهری، اعطای بیش از هشت هزار و هشتصد میلیارد ریال تسهیلات برای جایگزینی خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و اجرای طرح جامع صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله مهم ترین اقدامات بانک تجارت در بخش حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار در کشور است .

      همچنین سال گذشته در راستای تعامل دوجانبه برای گسترش طرحهای آموزشی و پژوهشی با هدف ارتقای فعالیت‌های زیست محیطی ، بانک تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست تفاهم نامه ای منعقد ساختند . در این تفاهمنامه گسترش همکاری در زمینه هم اندیشی و هم افزائی برنامه ها و بهره گیری از خدمات نوین بانکی با هدف دستیابی به توسعه پایدار در زمینه حفاظت از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفت .

      گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور 232 شرکت داخلی و خارجی در بخش های صنایع و واحدهای خدماتی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده و تا روز شنبه 25 تیرماه ادامه خواهد داشت . در این نمایشگاه فن آوری های نوین زیست محیطی در بخش های آب ، خاک، هوا، بازیافت ، صنایع و معادن ،فاضلاب، شیلات ، بهداشت محیط ، نیرو و انرژی ، پایش و آمایش سرزمین ، توسعه پایدار و حیات وحش به نمایش گذاشته شده است. بانک ها ، خودروسازان ، واحدهای صنعتی معدنی و ادارات کل محیط زیست استان ها جمله شرکت کنندگان داخلی در این نمایشگاه هستند.