بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۵/۰۸|
      تعداد بازدید: 2011
      جایزه طلایی کیفیت خدمات برای بانک تجارت

      بانک تجارت موفق شد برای دومین سال متوالی جایزه ویژه ده شرکت ممتاز در ارائه مطلوب خدمات را از موسسه بین المللی G.I.C دریافت کند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در مراسم امسال انتخاب برترین شرکت های منتخب موسسه GIC که در شهر کیف پایتخت کشور اوکراین برگزار شد جایزه طلایی ویژه این موسسه به دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت اعطاء شد.

      در گواهینامه اعطایی از طرف GIC تلاش مستمر بانک تجارت در ارائه خدمات مطلوب بانکی به مشتریان مورد تقدیر قرار گرفته است. 

      موسسه GIC که مقر اصلی آن در شهر لندن واقع است پس از احراز کیفیت فعالیت سازمانها از نظر شاخصهای عمومی و تخصصی اقدام به اعطای جایزه ده شرکت برتر (TOP TEN) به آنها می نماید. به کارگیری روشهای نوین و علمی مدیریتی ، تلاش برای بهبود مستمر کیفیت خدمات در مقایسه با سایر رقبا و توفیق در جلب رضایت مشتریان از جمله مهمترین شاخص هایی است که در تعیین برندگان این جایزه مورد توجه قرار می گیرد.

      گفتنی است بانک تجارت پیش از این طی سالهای 2008 و 2009 و 2010 موفق به کسب جایزه "ستاره بین المللی کیفیت" و "الماس کیفیت" از موسسه B.I.D شده و توانایی این بانک در افزایش رضایتمندی مشتریان ، بهبود شاخص های مدیریت ، ارتقاء نوآوری و تشخص سازمانی مطابق استانداردهای تعیین شده در گواهینامه بین المللی QC100 مورد تائید قرار گرفته بود. همچنین یکی از معتبر ترین موسسات بین المللی رتبه بندی مالی جهان (Capital intelligence) برای دومین سال متوالی توانمندی مالی بانک تجارت در ایفای تعهدات و مواجه با ریسک اعتباری را موردتائید قرار داده است.