بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰|
      تعداد بازدید: 4954
      دکتر فلاح ، مدیرعامل جدید بانک تجارت

      با تصمیم امروز اعضای هیات مدیره بانک تجارت دکتر رنجبر فلاح به عنوان مدیرعامل جدید بانک تجارت منصوب شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در جلسه روز سه شنبه مورخ 22 فروردین ماه هیات مدیره بانک تجارت ضمن تقدیراز تلاشهای ارزشمند دکتر مجیدرضا داوری ، دکتر رنجبر فلاح به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد .

      بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و مطابق اساسنامه جدید بانک تجارت که اسفندماه گذشته به تصویب مجمع سهامداران این بانک رسید سمتهای ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل از هم تفکیک شد . با انتخاب دکتر فلاح به عنوان مدیرعامل بانک تجارت ، مجیدرضا داوری که از سال 1386 تاکنون این دو مسئولیت را به طور همزمان برعهده داشت، به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک تجارت برگزیده شد.

      دکتر فلاح از شهریورماه گذشته به عنوان عضو هیات مدیره بانک تجارت برگزیده شده بود . وی پیش از حضور در هیات مدیره بانک تجارت دارای سمت های اجرایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پست بانک ، موسسه مالی و اعتباری بنیاد ، موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین و ریاست دانشگاه پیام نور ورامین بوده و سابقه چندین سال عضویت در شورای پول و اعتبار را نیز دارد. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد پول از دانشگاه تربیت مدرس بوده و مسئولیت راهنمایی و مشاوره پایان نامه تحصیلی بیش از 70 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های پولی ، بانکی و ارزی را بر عهده داشته است.

      گفتنی است بانک تجارت در زمان مدیرعاملی داوری فرآیند خصوصی سازی را با موفقیت طی کرد و در بازار بورس تهران پذیرفته شد. تائید توانمندی مالی این بانک از سوی یکی از معتبرترین موسسات رتبه بندی مالی جهان (Capital Intelligence) و کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای دو سال متوالی از جمله موفقیتهای بانک تجارت در زمان حضور داوری به شمار می رود.