بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۵/۱۶|
      تعداد بازدید: 1851
      برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار از سوی بانک تجارت

      بانک تجارت با دعوت از خبرنـگاران رسانه‌های مختـلف کشـور، ضـمن بزرگـداشت یـاد و خاطره شهید والامقام محمودصارمی، روز خبرنگار را گرامی‌داشت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم با دعوت از همسر شهید صارمی و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور، ضمن بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار، از جایگاه مهم حرفه خبرنگاری تمجید به عمل آمد.

      دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با بیان اینکه امروز روز بزرگداشت کسانی است که در حرفه خود پایبند به تعهداتی هستند که شاکله اصلی و هویت بنیادی آنها را شکل می‌دهد گفت: واقعیت‌ این‌ است‌ که‌ هیچ‌ حرفه‌ای‌ به‌ اندازه‌ خبرنگاری‌ اینچنین زیر ذره‌بین‌ خوانندگان و بینندگان قرار ندارد.

      وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت وجود یک جریان انتقادی سازنده در جامعه گفت: معتقدیم یک نقد حرفه‌ای همواره از این امکان برخـوردار است که می‌تواند سـازنـده باشد و مشکلات موجود را برطرف سازد و باید از آن حمایت کرد.

      مدیرعامل بانک تجارت در انتها با بیان اینکه امروز ما در اینجا گرد‌هم آمده‌ایم تا نشان دهیم که بانک تجـارت همواره به عنوان یکی از بنگاه‌های فـعـال در بخش اقتصادی کشور جایگاه والای خبرنگاران این سربازان شریف عرصه آگاهی و حقیقت را گرامی می‌دارد گفت: ما خود را موظف به همراهی با این قشر زحمت‌کش جامعه می‌دانیم.

      درپایان این مراسم دکتر فلاح با اهدای لوح تقدیر به همسر شهید صارمی به نمایندگی از خبرنگاران، روز خبرنگار را به ایشان تبریک گفت و همچنین همسر شهید صارمی نیز به صورت نمادین با اهدای قلم از سوی خبرنگاران از بانک تجارت به دلیل برگزاری این مراسم تشکر کرد.

      گفتنی است بانک تجارت هرساله در این روز با دعوت از خبرنگاران متعهد کشور، روز خبرنگار را گرامی می‌دارد.