بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • خدمات اینترنتی کارت

      خدمات اینترنتی کارت

      دارندگان تجارت کارت می‌توانند با فعالسازی رمز دوم ، کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود از خدمات اینترنتی کارت در سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir استفاده کنند.
      توجه :با توجه به مقررات بانک مرکزی، مشتریان برای استفاده از خدمات انتقال وجه کارت به کارت و پرداخت شناسه‌دار نیاز به دریافت شناسه و رمز عبور بانکداری اینترنتی دارند و ارائه این سرویس‌ها تنها برای مشتریان بانکداری اینترنتی بانک تجارت مقدور است. لذا برای استفاده از این خدمات، به نزدیک‌ترین شعبه بانک تجارت مراجعه یا با ورود به بخش خدمات غیر‌حضوری رمز بانکداری اینترنتی حساب خود را فعال کنید.

      ورود به سامانه خدمات اینترنتی کارت


      ورود به سامانه خدمات غیرحضوری


      خدمات قابل ارائه:

      گزارش ها:

      در این قسمت می توانید گزارشی از تراکنش‌های مدنظر خود (پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ) را مشاهده کنید.

      انتقال وجه کارت به کارت:

      امکان انتقال وجه از حساب تجارت کارت خود تا سقف 100.000.000 ریال به تمامی کارت های بانکی واریز کنید.

      پرداخت قبوض:

      دارندگان کارتهای تجارت می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض خدماتی که دارای شناسه قبض و پرداخت هستند شامل (آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و...) اقدام کنند.

      پرداخت قبض گروهی با کارت:

      با استفاده از این سرویس می‌توانید قبوض خود را به صورت گروهی و همزمان با استفاده از جدول و ارسال فایل متنی پرداخت کنید.
      جدول: اطلاعات مورد نیاز هر سطر را پر کنید، برای وارد کردن اطلاعات روی قبض جدید کلیک کنید. بعد از تکمیل اطلاعات قبوض گزینه ارسال را کلیک کنید.
      فایل متنی: یک فایل متنی با پسوند txt ساخته شود، در هر خط از فایل اطلاعات قبض، شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت را مطابق شکل زیر وارد کرده و برای جدا کردن شناسه قبض و پرداخت از کاراکتر (,) استفاده کنید.

      هلال احمر:

      ارسال کمک به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب به وسیله سامانه درگاه پرداخت اینترنتی شرکت کارت اعتباری ایران کیش انجام می‌شود.

      مسدود کردن تجارت کارت:

      برای مسدود کردن اطلاعاتی از قبیل شماره کارت، کد cvv2 ، رمز پویا، تاریخ انقضای کارت مورد نیاز است.

      مدیریت ارسال پیامک لحظه ای:(در حال حاضر غیرفعال است)

      برای فعالسازی پیامک لحظه‌ای اطلاعات شماره کارت، کد CVV2 ،رمز پویا، تاریخ انقضای کارت و کد ملی مورد نیاز است.
      دارندگان تجارت کارت با فعال کردن سرویس ارسال پیامک لحظه‌ای، از انجام هر تراکنش به روی حساب‌های خود با دریافت پیامک مطلع خواهند شد. همچنین برای تغییر شماره تلفن همراه یا غیرفعال سازی دریافت پیامک نیز می‌توانند از این منو استفاده کنند.


      خرید شارژ ایرانسل و همراه اول


      صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف):

      یونیسف بزرگترین نهاد بین المللی در حوزه کودکان است شما می‌توانید با حمایت از یونیسف تفاوت بزرگی در زندگی کودکان ایران به وجود آورید و به شکوفایی استعدادهای همه کودکان ایران کمک کنید.

      حذف کارت از برنامه همراز:

      زمانی که تلفن همراه شما قابل دسترسی نیست، از طریق این سامانه و با استفاده از اطلاعات کارت و کد ملی می‌توانید اطلاعات کارت را از گوشی قبلی حذف کنید.( تا در هنگام اضافه کردن کارت به همراز ، از طریق گوشی جدید با پیام«این کارت در دستگاه دیگری فعال است» مواجه نشوید».)

      سایر کمک های مردمی:

      برای واریز کمک‌های مردمی به هر یک از سازمان ها و موسسات محک، آسایشگاه کهریزک و زندانیان نیازمند می‌توانید وارد این بخش شوید.


      توجه: « برای افراد حقیقی بالاتر از 18 سال، سقف تراکنش خرید روزانه از هر کارت 500.000.000 ریال و مجموع تراکنش های انجام شده کارتی روزانه انجام شده در کل شبکه بانکی1.000.000.000ریال و برای افراد حقیقی پایین تر از 18 سال، به ترتیب 150.000.000 ریال و 500.000.000 ریال است.

      ثبت نام سامانه پیوند USSD:

      با ورود اطلاعات کارت و شماره تلفن همراه خود در این سامانه، مجوز استفاده از کارت برای انجام تراکنش‌های USSD را دریافت کنید.

      پرداخت شناسه دار:

      در واریز به حساب برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها، به جز مبلغ و شماره حساب نیاز به ورود کد شناسه است. شناسه عددی است که برای شناسایی اطلاعات واریز کننده وجه، توسط سازمان مربوطه اختصاص داده شده و باید توسط واریز کننده وجه در هنگام واریز ثبت شود. استفاده از این سرویس تنها برای مشتریان بانکداری اینترنتی بانک تجارت مقدور است. در غیر اینصورت برای ثبت نام می توانید به هریک از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه کنید.

      مشاهده شماره حساب متصل به کارت:

      در این سامانه، امکان دریافت شماره حساب اصلی متصل به کارت نقدی، خرید، اعتباری یا مجازی بانک تجارت همچنین مشاهد آخرین مانده امکان پذیر است.

      غیرفعال سازی رمز دوم کارت:

      با استفاده از این گزینه، رمز دوم تجارت کارت شما غیر‌فعال می شود و برای فعال‌سازی مجدد رمز دوم کارت باید به خود پردازهای بانک تجارت مراجعه کنید.

      مدیریت تجارت کارت گروهی:

      تجارت کارت گروهی عبارت است از مجموعه کارت‌های مغناطیسی که به یک حساب اصلی یا سرگروه متصل و صاحب حساب سرگروه می‌تواند ضمن تعیین تعداد کارت درخواستی برای اعضای زیرگروه، نسبت به تعیین مبلغ و دوره شارژ هرکارت زیرگروه اقدام کند.
      این گزینه امکان مدیریت این نوع کارت‌ها را به سرگروه و صاحب حساب می‌دهد.

      پرداخت دو شناسه ای:

      برای استفاده از این گزینه، شناسه قبض (شناسه پرداخت اول) و شناسه پرداخت (شناسه پرداخت دوم) را به همراه داشته باشید.

      برنامه جهانی غذا:

      برنامه جهانی غذا بزرگترین سازمان بشردوستانه دنیا در مبارزه با گرسنگی است. این سازمان هر ساله به طور میانگین به بیش از 90 میلیون نفر در بیش از 80 کشور دنیا کمک غذایی و نقدی می‌رساند.
      ارسال کمک از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.


      خدمات بدون کارت

      فعالسازی و راهنمای رمز پویا

      توصیه ها و هشدارهای امنیتی