بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 










    •  

      برنده جایزه ویژه 2 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن

      عباس مرجانی

      کد شعبه : 66

      نام شعبه پارک شهر تهران



      مدت زمان اجرای جشنواره من ، تو ، ما

      برگزاری این جشنواره از تاریخ 26/7/93 لغایت 29/12/93 می باشد. هدف از این جشنواره که با شعار "خانوادگی شرکت کنید ، خانوادگی برنده شوید" برگزار می شود اهمیت دادن به موضوع خانواده و پاسداشت این نهاد مقدس می باشد.


      مخاطبین جشنواره:
      شرکت کنندگان در این جشنواره به صورت انفرادی و یا بصورت خانواده های دو الی پنج نفره خواهند بود.
      در این طرح هریک از مشتریان فعلی دارای جاری کارت ، این فرصت را دارند تا با معرفی حداکثر 4 نفر از اعضای خانواده خود جهت افتتاح حساب دربانک ، شرایطی را فراهم کنند تا با برنده شدن هریک از افراد خانواده ، 4 عضو دیگر خانواده نیز از جوایز ویژه ای برخوردار شوند. همچنین کلیه مشتریانی که در طی مدت "جشنواره" نسبت به افتتاح حساب یا افزایش موجودی خود اقدام نمایند نیز می توانند با عضویت خانواده خود حداکثر تا 4 نفر دیگر شانس برنده شدن خود در قرعه کشی را افزایش دهند.

      افراد شرکت کننده در جشنواره ، علاوه بر همسر و فرزندان بالای 18 سال خود می توانند پدر، مادر، خواهران و برادران خود را نیز به عنوان اعضای جدید (حداکثر تا 5 نفر) معرفی نمایند.


      لازم به ذکر است کلیه مشتریان دارای جاری کارت در جشنواره های یلدا تا نوروز ، عید تا عید و تابستانه نیز در این دوره قرعه کشی نیز شرکت داده می شوند.

      دوره زمانی برگزاری قرعه کشی:
      قرعه کشی در این طرح هر دو هفته یکبار برگزار می گردد.

      شاخص امتیاز دهی:
      حداقل مانده حساب جهت شرکت در قرعه کشی مبلغ 000، 500 ریال می باشد و به شرکت کنندگان از تاریخ شروع جشنواره (26/7/1393) به ازاء هر 000، 500 ریال موجودی حساب در هر روز، یک امتیاز تعلق می گیرد.

      جوایز قرعه کشی هر دو هفته یکبار :
      یک جایزه 400 میلیون ریالی برای برنده اصلی و 100 میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده.
      50 جایزه 15 میلیون ریالی برای برنده اصلی و 5 میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده.
      قرعه کشی جایزه ویژه 2.000.000.000 ریالی در بهار 1394 برای مشتریانی که حساب آنان تا پایان سالجاری حداقل 500.000 ریال موجودی داشته باشد

      نکات قابل توجه:
      به افرادی که به صورت انفرادی (بدون اعضای خانواده) در جشنواره شرکت می نمایند، صرفاً جایزه اصلی
      (400یا 15 میلیون ریالی) تعلق می گیرد. ضمناً در خانواده هایی که تعداد نفرات آن کمتر از 5 نفر باشد، به تعداد اعضای دارای حساب جاری کارت جایزه تعلق خواهد گرفت.

      در این جشنواره هر فرد می تواند برنده یک جایزه ویژه 400 میلیون ریالی، چهار جایزه یکصد میلیون ریالی، یک جایزه 15 میلیون ریالی و چهار جایزه 5 میلیون ریالی باشد و در صورت برنده شدن در هر یک از جوایز 400 میلیون ریالی و 15 میلیون ریالی از قرعه کشی جایزه مذکور خارج می گردد.
      اعطای جوایز به اعضای خانواده منوط به تائید صحت مدارک ارائه شده از سوی شخص برنده اصلی مبنی بر نسبت خانوادگی کلیه افراد با وی، توسط مسئولین مربوطه در شعب صاحب حساب (برنده اصلی) قبل از انجام قرعه کشی دوره بعدی می باشد.

      توجه : چنانچه نسبت خانوادگی افراد برنده در هر مرحله از قرعه کشی تایید نگردد ، از اعطای جوایز مربوطه خودداری گردیده و جایزه مزبور در دوره های بعدی مجدداً قرعه کشی می گردد.