بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تعریف مدیران ارتباط با مشتریان

      امروزه دنیای کسب و کار به محیط پویا و رقابتی تبدیل شده است .مسلماً یک شرکت نیازمند دریافت خدمات بانکی گوناگون و متنوعی میباشد که معمولاً این خدمات را از طرق مختلف دریافت میکند،

      مدیران ارتباط با مشتری ، متخصصین خبره بانکی و حلقه واسط بین مشتری و بانک میباشند .در واقع تمامی درخواست های مشتری از طریق مدیر ارتباط با مشتری بررسی ، ارائه و درصورت نیاز جهت تصمیم گیری به مقامات بالاتر ارجاع داده میشود.

      از سوی دیگر،تمامی خدمات و محصولات بانک از طریق مدیر ارتباط با مشتری معرفی میگردد.

      این افراد به عنوان کارشناسان و مشاورین خبره بانکی تاثیر به سزایی در تسریع و تسهیل انجام فرایندهای ارائه خدمت دارند و رابطه تنگاتنگ این مدیران با مشتریان تحت پوشش به افزایش چشمگیری در سطح رضایت مشتریان می انجامد

      موارد زیر را می توان به عنوان اهم وظایف مدیران ارتباط با مشتریان عنوان نمود :

      1. شناسایی، جذب و ایجاد ارتباط بلندمدت و موثر با مشتریان

      2. شناسایی نیازهای مشتریان و پاسخگویی سریع و تامین آنها راساً یا از طریق انتقال به سایر واحدها و پیگیری تا تامین نیازهای مشتری .

      3. اخذ بازخوردهای تجربه مشتری و انتقال آنها به واحدهای ذیربط .

      4. ارائه مشاوره های تخصصی مالی و بانکی به مشتری

      5. حفظ ارتباط مستمر میان بانک و مشتری 6. مدیریت سبد محصولات مشتری درارائه خدمات بانکی (تسهیلات ،تعهدات ،خدمات الکترونیک) و خدمات مالی (بیمه ،صرافی ،تامین سرمایه ،کارگزاری و لیزینگ)

      6. مدیریت سبد محصولات مشتری درارائه خدمات بانکی (تسهیلات ،تعهدات ،خدمات الکترونیک )و خدمات مالی (بیمه ،صرافی ،تامین سرمایه ،کارگزاری و لیزینگ )