بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۰۷|
      تعداد بازدید: 3764
      امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با هلدینگ سیمان تهران
      بانک تجارت به منظور گسترش همکاری خود با صنعت سیمان کشور با شرکت هلدینگ سیمان تهران تفاهمنامه ارتقای سطح همکاری امضا کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت،  این تفاهمنامه همکاری روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه در ساختمان مرکزی بانک تجارت به امضای مقدم مدیرعامل بانک تجارت و سیدان مدیرعامل شرکت هلدینگ سیمان تهران رسید.

      محمدابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک در مراسم امضا این تفاهمنامه با اشاره به اینکه بخش سیمان از بازارهای اصلی و هدف بانک تجارت به حساب می‌آید گفت: صنعت سیمان از جمله صنایع مادر کشور به حساب می‌آید و با توجه به دسترسی کشور به آبهای آزاد برای صادرات این محصول و وجود معادن ارزشمند و توانایی‌های شرکت‌های فعال در این صنعت، بانک تجارت گسترش همکاری با این مجموعه را در برنامه خود قرار داده است.
      وی همچنین با بیان اینکه بانک تجارت در قالب این تفاهمنامه آمادگی ارائه خدماتی همچون توزیع سود سهامداران شرکت، اعطای تسهیلات و تعهدات بانکی، گشایش اعتبارت اسنادی، پرداخت حقوق کارکنان و سایر خدمات را دارد گفت: امیدوارم امضای این تفاهمنامه همکاری، در آینده منشاء موفقیت‌های آتی برای دو مجموعه سیمان تهران و بانک تجارت باشد.
      در ادامه این مراسم، سیدان مدیرعامل شرکت هلدینگ سیمان تهران اظهار داشت: این هلدینگ با ظرفیت تولید 10.5 میلیون تنی خود حدود 13 درصد از تولید سیمان کشور را تامین می‌کند و انتظار داریم با افزایش همکاری با بانک تجارت، هلدینگ سیمان تهران بتواند سهم بیشتری از بازار را کسب کند.