بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۱۳|
      تعداد بازدید: 43854
      دسترسی به اینترنت بانک تجارت فقط از طریق www.tejaratbank.ir
      کاربران خدمات بانکداری اینترنتی بانک تجارت، برای دسترسی به این خدمات از نشانی وبگاه رسمی این بانک استفاده کنند .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، کلیه کاربرانی که بصورت مستقیم یا از طریق درگاه های پرداخت از خدمات اینترنت بانک تجارت استفاده می‌کنند هنگام ورود اطلاعات کاربری خود، دامنه ی www.tejaratbank.ir را در بخش نشانی مرورگر ملاحظه خواهند کرد .

      کاربران خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت جهت حفظ امنیت و استفاده کامل از خدمات بانک صرفا از طریق ورود به سایت اصلی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir اقدام نموده و جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی از لینکهای ارائه شده در موتورهای جستجو، سایتهای دیگر که به صفحات ورود نام کاربری و رمز عبور می باشد خودداری نمایند .

      در حال حاضر بانک تجارت خدمات متنوعی را در بسترهای مختلف بانکداری الکترونیک خود ارائه می دهد که تمامی این خدمات از جمله خدمات مبتنی بر تلفنهای هوشمند ، موبایل بانک نسخه اندروید ، ویندوز ، ios ، جاوا و خدمات کارتهای بانکی و بانکداری اینترنتی همگی از طریق ورود به سایت اینترنتی بانک میسر می باشد .

      به این ترتیب علاوه بر افزایش امنیت دسترسی کاربران به خدمات اینترنت بانک تجارت ، یکپارچگی کانالهای ارتباطی این بانک با مشتریان نیز افزایش یافته است.