بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۲|
      تعداد بازدید: 2253
      بانکی که می‌خواهد حامی توانخواهان باشد
      بانک تجارت هرسال با برگزاری جشنواره فرشتگان تجارت و دعوت از کارکنان این بانک که دارای فرزند معلول هستند فضای فرهمندی را برای آنها فراهم می‌کند.

       نگاهت را با من همراه کن، دستانت را به من بسپار، تویی که همچون فرشته ها، پاک و نیک سرشتی. مشیت خداوندی است که تو خاص باشی و این اراده الهی را هدیه‌ای ارزشمند می‌دانم. جوانه می‌زنم تا رشد کنی، عرق می‌ریزم تا راه بروی، می‌خندم تا لبخند بزنی. دلسوزتر، استوارتر و سخت‌کوش تر از همه می‌شوم تا مبادا خاری به پایت رود و گزندی به تنت رسد. این ایثار و فداکاری را عاشقانه دوست دارم و به آینده از همیشه امیدوارترم.

      اینها زمزمه‌های هر روزه مادر یا پدر فرزند معلولی است که بنا به هر دلیلی دچار برخی محدودیت‌ها است و ما بنا به قاعده انسانیت وظیفه داریم نه اینکه باری از دوش آنها برداریم، لکن همدل و همراه سختی‌های شان باشیم.
      دوازدهم آذرماه مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان است. بانک تجارت هر ساله جشنواره "فرشتگان تجارت" را با حضور جمعی از خانواده‌های آن دسته از کارکنان این بانک که فرزند توانخواه دارند، در مجتمع تفریحی اقامتی آهوان برگزار می‌کند. این جشنواره فرصتی برای این خانواده‌ها فراهم می‌کند تا دور از دغدغه‌های روزمره و مشکلات ناشی از درمان و بازتوانی فرزندشان، چند روزی به استراحت بپردازند.
      بانک تجارت جشنواره فرشتگان را از سال 76 برگزار می‌کند و طی سال‌های اخیر با سطحی مناسب‌تر فضا را برای خانواده‌هایی که در زندگی خود دچار چالش‌هایی هستند فراهم کرده است تا شبی خاطره انگیز برای این خانواده ها تجربه گردد.
      هنرنمایی دوتن از طنزپردازان و اجرای یکی از مجریان توانمند صداوسیما به همراه حضور یک از خواننده مشهور پاپ و هنرمند تقلید صدا و برگزاری جشن تولد برای بچه های توانخواه، بخش‌هایی از جشنواره فرشتگان تجارت سال 1396 بود.
      طبق آمار 585 معلول عضو خانواده بزرگ بانک تجارت هستند که 230 نفر از آنها فرزند همکار و یا همکار شاغل اند و 355 نفر جزو خانواده‌های بازنشسته و مستمری بگیر. همچنین 18 خانواده دارای دو فرزند معلول هستند. در برنامه جشنواره فرشتگان تجارت سال جاری نیز 88 خانواده دعوت شدند.
      بانک تجارت در طی سال علاوه بر رسیدگی به امور توانخواهان، اقدامات دیگری همچون رسیدگی به امور سالمندان بستری در منزل یا سرای سالمندان، پرداخت کمک هزینه دیابت، دیالیز و بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و طرح مشکلات مالی همکاران در کمیسیون همیاری این بانک برای پرداخت وام را نیز انجام می‌دهد.