بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۱۲|
      تعداد بازدید: 2831
      نشست هم اندیشی مدیر عامل بانک تجارت با فعالان صنعتی استان مرکزی
      مدیر عامل بانک تجارت در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت و تجارت استان مرکزی برای ارائه خدمات نوین بانکی متناسب با خواسته های آنها اعلام آمادگی کرد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دولت آبادی مدیرعامل این بانک در سفر به استان مرکزی با شرکت درجلسه هم اندیشی مدیران صنعتی شهر اراک که با حضور دکتر کریمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مهندس مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، توانمندی های این استان را برشمرد و گفت: بانک تجارت آمادگی دارد که بیشتر از گذشته با ارایه خدمات مناسب به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی نقش راهبردی خود را در این حوزه ایفا کند .

      دولت آبادی با اشاره به مزیت رقابتی بانک تجارت در عرصه خدمات بانکداری بین الملل و سهم 40درصدی این بانک در ارائه خدمات ارزی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه پتروشیمی و راه سازی آمادگی بانک تجارت را جهت ارایه خدمات متنوع به حوزه های مختلف اقتصاد به ویژه صنعت اعلام کرد.

      در ادامه جلسه دکتر کریمی نماینده مردم اراک و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رویکرد بانک تجارت  را نقطه عطفی در تعاملات بانکها و صنعت استان بر شمرد و ابراز امیدواری کرد این حرکت سازنده با تشکیل کار گروههای کارشناسی پیگیری شود . مهندس مقدسی دیگر نماینده اراک درمجلس شورای اسلامی نیز بانک تجارت را یکی از بانکهای مهم تجاری کشور دانست و از حضور مدیر عامل این بانک در جمع تولید کنندگان و صنعت گران استان تشکر کرد.

      شرکت ها و کارخانجات آذراب ، گام،یاسان ،بوتان ، آلومرول نوین ، کابل متال ، کابل سینا ، روی اندود ،الیاف ابریشم ماهان ، کبیر ریس ،الیاف ترمه صدف ، اتاق بازرگانی ،گستر چرم، لوید وفراپترو سازان بوتان  در این جلسه هم اندیشی حضور داشتند و مدیرعامل بانک تجارت به سوالات  آنها پاسخ داد.