بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۲|
      تعداد بازدید: 1836
      دیدار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل بانک تجارت
      رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در دیداربا مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آمادگی این بانک برای مشارکت بیشتر در توسعه صنعت گاز کشور خبر داد.

       به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران انجام شد، دولت آبادی ضمن اعلام آمادگی بانک برای تعامل بیشتر با این شرکت گفت: بانک تجارت، حمایت از تولید و صادرات گاز و صنایع وابسته این حوزه را جزء مهمترین برنامه های استراتژیک خود قرار داده است و در همین راستا می تواند از طریق تخصیص خطوط اعتباری، خدمات بانکی متناسب با نیاز این شرکت را طراحی و ارائه کند.

       مدیر عامل با اشاره به همکاری‌های بانک با شرکت ملی گاز ایران در زمینه های انتقال منابع مالی برخی از پروژه‌های این شرکت افزود: خوشبختانه بانک تجارت با ارائه خدمات متناسب تا کنون گام های موثری را در حمایت از مشتریان خود برداشته و مطمئنا فعالیت مستمر در این حوزه، یک سرمایه گذاری موثر و مطلوب برای بانک محسوب می شود.

      عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده به این شرکت توسط بانک تجارت، گفت: افق صنعت گاز کشور برای آینده، افقی مثبت و روشن است و بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری کشور تاکنون توانسته است در انجام پروژه های این شرکت نقش بسزائی را ایفا کند.

      عراقی در پایان افزود: صنعت گاز کشور با برخورداری از پتانسیل بالای صادرات برای همکاری موثر با بانک تجارت آمادگی دارد و شرکت ملی گاز ایران همچون گذشته خواستار تداوم همکاری و مشارکت این بانک در امر صادرات گاز به کشور های همسایه است.