بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۴|
      تعداد بازدید: 16074
      تغییر ساعت کار شعب بانک تجارت در استان تهران
      بانک تجارت ، با هدف مدیریت مصرف برق و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی،تا پایان تیر ماه ساعت کار خدمت رسانی شعب این بانک، به مشتریان ادر استان تهران را به ساعت 7 صبح الی 13:30 تغییر داد.

       

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، به استناد نامه شماره  97/121544 مورخ 97/04/13 بانک مرکزی ج.ا.ا  و برابر با بخشنامه شماره 645 مدیریت امور سازمان بانک تجارت ،به سبب افزایش مصرف برق ناشی از بالارفتن درجه حرارت هوا در شهر و شهرستان های استان تهران طی روزهای اخیر و به  منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعات کار ادارات و شعب بانک تجارت تا پایان تیرماه در این استان تغییر کرد.

      براساس بخشنامه مذکور ساعت کار شعب و واحدهای ارزی بانک تجارت مستقر در استان تهران ؛ از شنبه تا چهارشنبه 7 صبح الی 13:30 و روز پنج شنبه از 7 صبح الی 12:30 , ساختمان های ستادی مدیریت شعب شنبه تا چهارشنبه 6:30 صبح الی 14 و پنج شنبه 6:30 صبح  الی 13  و ساعت کار مدیریت های امور و ادارات مستقل  بانک تجارت ؛ از شنبه تا چهارشنبه 6 صبح الی 14  تعیین شده است .

      مشتریان محترم بانک تجارت می‌توانند ، با استفاده از خدمات الکترونیک و خودپرداز های این بانک امور بانکی خود را به صورت شبانه روزی انجام دهند . همچنین بانک تجارت  همگام با دیگر هموطنان و مشتریان این بانک ، تمهیدات بیشتری را در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در شعب و ساختمان های خود در سراسر کشور ، اتخاذ کرده است .