بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷|
      تعداد بازدید: 1604
      مدیر امور سرمایه‌های انسانی:
      منتظر اقدامات فرهنگی بیشتری از بسیج بانک هستیم
      جلسه اعضای شورا و فرماندهان برادر و خواهر پایگاه‌های تابعه مدیریت‌های امور و شعب استان تهران با حضور بهروزی مدیر امور سرمایه های انسانی و امیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک برگزار شد.

       

      به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که سه‌شنبه ششم آذرماه در مدیریت امور سرمایه‌های انسانی برگزار شد، بهروزی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف بسیج و اهمیت زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی در بانک تجارت گفت: مجموعه همکاران بسیجی همواره در برهه‌های مختلف با حضور به موقع در صحنه، عملکردی ارزشمند داشته‌اند و امیدواریم با حضور فرمانده جدید و تلاش فرماندهان، ضمن بهره‌مندی از تجارب ارزشمند گذشته، نقش بسیج بانک، پررنگ تر و موثرتر از گذشته تداوم یابد.
      بهروزی با اشاره به رویکرد ویژه هیات مدیره و هیات عامل بانک نسبت به مقوله بسیج در بانک تجارت افزود: خوشبختانه مدیرعامل محترم بانک نگاهی خاص نسبت به بسیجیان بانک دارند و انتظارات از همکاران بسیجی در هیات عامل و هیات مدیره بیشتر است و امیدواریم در آینده اقدامات فرهنگی بیشتری از بسیجیان بانک شاهد باشیم.
      بهروزی با اشاره به برخی اقدامات مدیریت امور سرمایه‌های انسانی در حوزه پرسنلی و معیشتی همکاران اظهار داشت: اتاق من و دیگر مسئولان مدیریت امور سرمایه‌های انسانی همواره بر روی تمامی همکاران گشوده است و همیشه آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات هستیم. در همین راستا با حضور در مدیریت‌های شعب مناطق سعی داریم از نزدیک دغدغه‌های همکاران به ویژه کارکنان صف را دریافت کرده و برای برطرف ساختن مسائل همکاران، راهکارهای عملیاتی آماده کنیم.
      غلامرضا امیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از حمایت‌های ویژه مدیرعامل بانک از بسیج بانک تجارت گفت: تلاش ما در آینده باید متمرکز بر کیفی‌سازی نیروها و افزایش کیفیت عملکرد همکاران بسیجی باشد و انتظار از فرماندهان این است که انسجام در نیروها و شناسایی همکاران ایثارگر و همچنین رویکرد حمایتی از این همکاران را مدنظر قرار دهند.
      حاضرین در جلسه در ادامه به بیان پرسش‌های خود در حوزه بسیج و همچنین امور پرسنلی از مدیر امور سرمایه انسانی پرداختند. برنامه‌ریزی درخصوص برگزاری جشن هفته وحدت و هفته بسیج در روز چهارشنبه هفتم آذرماه در سالن آمفی تئاتر غدیر امور اعتباری از دیگر اقداماتی بود که در این جلسه صورت گرفت.
      همچنین علیرضا نوروزی شهرابی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید پرویز شیر پور مستقر در مدیریت امور سرمایه‌های انسانی منصوب شد.

      شهید پرویز شیرپور کارمند بانک تجارت و آرپی‌جی زن گردان محمد رسول الله (ص) پس از سه سال رشادت در میدان نبرد علیه دشمن بعثی، بیستم تیرماه 1361 در منطقه عملیاتی شلمچه (عملیات رمضان) به فیض شهادت نائل شد. مزار این همکار شهید در قطعه 44 بهشت زهرا تهران واقع شده است.