|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
یکشنبه 04 فروردین 1398
اخبار و اطلاعیه ها
    • شما اینجا هستید
         
        • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸|
          تعداد بازدید: 666
          علی کی لانی معاون مدیرعامل بانک تجارت
          بانک تجارت پاسخ گوی مشتریان است
          امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان ایجاد شد.
          علی کی لانی معاون مدیر عامل در امور نظارت بانک تجارت در گفت و گویی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، پاسخ‌گویی و رسیدگی به درخواستهای مشتریان از اولویت های اصلی بانک تجارت در حوزه بانکداری است، گفت: این بانک در راستای اجرای سیاست یاد شده، با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مشتریان، امکاناتی را به منظور ثبت لحظه ای درخواستها و دریافت کد پیگیری از طریق فعال سازی سامانه ای در سیستم اتوماسیون اداری برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. فعالیت این سامانه به گونه ای است که مشتریان می توانند درخواستهای خود را به شعبه یا دبیرخانه مدیریت شعب مناطق اعلام و از فرآیند درخواست خود از طریق پیامک باخبر شوند. معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به مزایای این سامانه اعلام کرد: عدم حضور فیزیکی مشتری، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها، ثبت و نگهداری سوابق، ایمنی بالای سیستم، مراجعه آسان، پایش و شفاف سازی فرایند پیگیری، اطلاع از نواقص در مدارک ارسالی مشتریان از مزایای این سامانه به شمار می آید. امید است با همکاری کارکنان خدوم بانک تجارت و همراهی مردم عزیز در پیشبرد اهداف بانکی و ارائه خدمت مسئولانه و بی وقفه کوشا باشیم.