بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۰۴|
      تعداد بازدید: 12877
      با امضای قرارداد بانک تجارت با هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
      سفر همکاران به مشهد مقدس با تخفیف ویژه
      بانک تجارت در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به پرسنل خانواده بزرگ تجارت، اقدام به عقد قرارداد با هتل آپارتمان چهار ستاره حیات شرق در مشهد مقدس کرده است.

       به گزارش روابط عمومی، بنابراعلام اداره جبران خدمات و براساس امضای قرارداد بین بانک تجارت و هتل آپارتمان حیات شرق" همکاران شاغل، بازنشسته و شرکت خدمات بانک می توانند از امکانات و خدمات این هتل به مدت 3 شب و 4 روز با تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

      در این طرح که با همکاری شرکت آهوان انجام می شود، طبق قرار داد روزانه تعداد 50 عددتخت، برای پرسنل بانک در هتل آپارتمان حیات شرق در نظر گرفته شده است و 60 درصد از هزینه اقامت به همراه صبحانه توسط بانک تجارت، پرداخت می شود. همچنین برای رفاه حال پرسنل، امکان بازپرداخت 80 درصد از این هزینه(سهم کارمند) طی سه قسط و با کسر از حقوق در نظر گرفته شده است

      به طور مثال در این طرح هزینه سفر برای یک خانواده 3نفره در یک دوره پس از اخذ تخفیف معادل 7.847.000 ریال است که با پرداخت کمک هزینه 60 درصدی بانک به مبلغ 4.708.000 ریال، سهم قابل پرداخت این خانواده برای اقامت با صبحانه معادل 3.139.000 ریال محاسبه می شود و امکان پرداخت 80 درصد این مبلغ نیز طی سه قسط برای همکاران فراهم شده است..

      طی روزهای آینده سامانه ثبت نام از متقاضیان بانک تجارت برای اقامت در هتل حیات شرق مشهد راه اندازی و طبق قرار داد پذیرش مسافرین از ۱۵ اسفند آغاز می شود.

      هتل آپارتمان حیات شرق، یکی از مجهزترین و شیک ترین هتلهای مشهد است که در فاصله 300 متری از حرم امام رضا در بلوار شارستان رضوی قرار دارد. این هتل دارای 332 اتاق از جمله واحدهای یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، سوئیتِ دوبلکس، پارکینگ، 3 ورودی و لابی ، مرکز خرید و 2 رستوران بزرگ در طبقه هشتم با دید وسیع به حرم امام رضا (ع) محیطی را فراهم آورده تا میهمانان اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.