بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۰۹|
      تعداد بازدید: 8005
      هتل حیات شرق مشهد از پانزده اسفند ماه پذیرای همکاران است
      همکاران متقاضی استفاده ازامکانات هتل حیات شرق مشهد می توانند نسبت به ثبت درخواست رزرو هتل برای دوره های زمانی پانزدهم الی بیست و هفتم اسفند ماه تا تاریخ 15بهمن ماه اقدام کنند.
      به گزارش روابط عمومی، بنابراعلام اداره جبران خدمات با امضای قرارداد بین بانک تجارت و هتل آپارتمان چهارستاره حیات شرق مشهد همکاران شاغل ، بازنشسته و شرکت خدمات تجارت می توانند از طریق پورتال سازمانی بانک بخش "سایر" گزینه " سامانه رزرو هتل " نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. پذیرش درخواست متقاضیان در روز شانزدهم بهمن ماه به منظور تکمیل فرایند ثبت نام به ایشان از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود . نحوه پذیرش در سامانه براساس عدالت توزیعی صورت گرفته و براساس اولویت های تعیین شده شامل سوابق استفاده از اماکن اقامتی بانک ، سابقه خدمت و در صورت احراز شرایط برابر ، سامانه به صورت تصادفی انتخاب خواهد کرد .
      نرخ اقامت همکاران پس ازپرداخت 60 درصد از هزینه توسط بانک ، معادل هر نفر شب 348،800 ریال برای دوره های اقامتی 3 شب و 4 روز به همراه صبحانه است .
      همکاران بازنشسته برای دسترسی به پورتال و ثبت نام می توانند به شعب حقوقی و دبیرخانه مدیریت شعب استان تابعه و در تهران علاوه بر شعب حقوقی به واحد امور اجرایی پیشکسوتان واقع در طبقه همکف ساختمان مدیریت امور سرمایه های انسانی مراجعه کنند .
      براساس این قرار داد روزانه تعداد 50 عددتخت، برای پرسنل بانک در هتل آپارتمان حیات شرق در نظر گرفته شده است و 60 درصد از هزینه اقامت به همراه صبحانه توسط بانک تجارت، پرداخت می شود. همچنین برای رفاه حال پرسنل، امکان بازپرداخت 80 درصد از این هزینه(سهم کارمند) طی سه قسط و با کسر از حقوق در نظر گرفته شده است.
      هتل آپارتمان حیات شرق، یکی از مجهزترین و شیک ترین هتلهای مشهد است که در فاصله 300 متری از حرم مطهرامام رضا (ع)در بلوار شارستان رضوی قرار دارد.