بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸|
      تعداد بازدید: 1049
      درگفت وگوبا مدیر عامل بیمه تجارت‌نو عنوان شد؛
      توسعه، نقطه پرگار تجارت‌نو
      بیمه تجارت نومجموعه جوانی است که سعی دارد با بهره‌مندی از فناوری اطلاعات و تکیه برنیروی انسانی خبره به جایگاه ویژه‌ای در میان سایر رقبای بیمه ای دست یابد. این شرکت تازه نفس در جغرافیای کاری خود برای توسعه کمی و کیفی هرچه بیشتر رشته‌های بیمه‌ای موجود، روزنه‌های جدیدی را تعریف کرده که قراردادهای منعقد شده درماه‌های گذشته شاهدی بر این حرکت رو به رشد است. پیوستگی بیمه تجارت‌نو و بانک تجارت دلیلی شد تا گپ و گفتی میان این دو مجموعه صورت گیرد.

      دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت ضمن بر شماری آخرین سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های شرکت که بر روی ریل اجرا قرارگرفته اند سرعت حرکت قطار پیشرفت را به تزریق هرچه بیشتر سرمایه از سوی سهامداران منوط دانست.

      وی با تاکید براینکه ترکیب سهامداری بیمه تجارت‌نو ارزنده و قابل اتکا بوده و این اتفاق سبب‌ساز ورود پورتفوهای بالقوه وارزشمند به بیمه تجارت‌نو شده است افزود: شرکت متناسب با گروه سهامداران در حوزه مهندسی و انرژی تخصص خوبی دارد که در این راستا خدمات گسترده‌ای به شرکت نفت و گاز پارسیان و شرکت ملی نفتکش ارائه می‌شود.

      مدیر عامل تجارت‌نو ضمن تقدیر از همراهی سهامداران، گسترش هر چه بیشتر دایره حمایت آنها را پشتوانه قوی تری برای طرح های تدوین شده ، دردست اجرا و به خصوص ورود به حوزه بیمه اتکایی عنوان کرد.

      نوراللهی با بیان اینکه واحدهای ستادی و شعب بیمه تجارت‌نو در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده افزود: دوران حساسی از زندگی بیمه تجارت نو سپری می‌شود. در سال جاری چند مشتری خیلی خوب بیمه‌ای جذب شد که در مجموع بیش از پورتفوی دوسال گذشته بیمه تجارت‌نو برای شرکت عایدی داشت این یعنی ما باید در زمینه توسعه و غنی‌کردن شعب استان‌ها و ارائه سرویس ارزنده به این دست از بیمه‌گذاران تلاش بیشتری داشته باشیم.

      مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو به مانور این شرکت در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای کشور اشاره کرده و افزود: از آنجا که تجارت‌نو یک شرکت بیمه ای جنرال است می‌تواند در تمام رشته های بیمه ای فعالیت کند. به طور مثال در سال جاری مذاکره با بیشتر بیمارستان‌های بزرگ کشور صورت گرفت که همگی منجر به انعقاد قراردادشد. تعرفه رقابتی و پایین‌تر از سایر بیمه‌ها و صدور معرفی نامه آنلاین دو ویژگی متمایز ارائه خدمات در این زمینه است.

      مدیرعامل بیمه تجارت‌نو عنوان کرد: در حال حاضر مسکن تمامی مددجویان سراسر کشورکمیته امداد امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی این شرکت است. در بیمه‌های شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر با سایپا همکاری داریم، قرارداد ارزنده‌ای با وزارت راه و شهرسازی نیز نهایی شده است. همچنین درخصوص ارزیابی خسارت نرم‌افزاری مخصوص شرکت تهیه شده تا کلیه امور بدون نیاز به کاغذ انجام شود.

      نوراللهی مزیت رقابتی این شرکت را تیم فنی خبره عنوان کرده و گفت: در صنعت بیمه نیروی انسانی سرمایه اصلی است از این رو درصدد هستیم با کمک گرفتن ازافراد با تجربه تعداد نیروهای خبره بدنه تجارت‌نو روز به روز بیشتر شود. دومین مزیت مجموعه چابکی بالا و بهره مندی ازفرایندهای جدید است که با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه بیمه تجارت نو حاصل شده است.

      مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به موفقیت‌های این شرکت اظهارداشت: در ارزیابی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی برای سال 96 این شرکت در بین 100 شرکت برتر، رتبه اول "بهره‌وری کل عوامل" را در صنعت بیمه به دست آورد؛ به این معنا که هزینه تمام شده بیمه نامه‌های ما پایین‌تر از شرکت‌های دیگر است و شرکت با بهره‌وری عملیاتی ویژه‌ای خدمات ارائه می‌کند.

      نوراللهی همچنین در تشریح اقدامات آتی این شرکت گفت: برنامه‌های ما متناسب با هر رشته مشخص است. در حوزه فنی به دنبال تکمیل تیم فنی چابک جوان با کمک اساتید صنعت بیمه هستیم، در بخش آموزش و یادگیری برنامه‌ریزی ها انجام شده که در سال آینده با قوت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد، در زمینه فروش نیز توسعه شبکه نمایندگی با محوریت بیمه عمر را دنبال می‌کنیم ،دیگر آنکه برای ایجاد شرکت‌های خدمات بیمه ای و ارتباط با کارگزاری‌های بزرگ صنعت بیمه ازطریق بسته‌های تشویقی برنامه های داریم. فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، خلق و اتصال به استارت‌آپ ها و سیستم‌های توزیع خدمات بیمه‌ای ازدیگر برنامه‌های جدی تجارت‌نو است.