بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳|
      تعداد بازدید: 1280
      بانک تجارت در آینه رسانه ها
      استقبال رسانه ها ازخبر، تجارت بزرگترین شرکت بورسی می‌شود
      در هفته سوم اسفند ماه بانک تجارت با قراردادن چهار خبر در خروجی سایت خود مورد توجه رسانه های مکتوب و دیجیتال قرار گرفت.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در روز یکشنبه 19 اسفند ماه، قرار گرفتن خبر"سقف برداشت وجه از تجارت کارت افزایش یافت"، در خروجی این سایت با اقبال مخاطبان همراه شد. در این خبر آمده بود: همزمان با ایام نوروز،سقف برداشت وجه نقد از حساب تجارت کارت تا مبلغ 5 میلیون ریال افزایش پیدا کرد،

      روزسه شنبه21 اسفند ماه قرار گرفتن دو تیترخبری "برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت نو" و "قرعه کشی دوره چهارم جشنواره همراه بانک تجارت" در سایت بانک تجارت با دو موضوعی که مخاطبان عام زیادی را به خود جلب می کرد.در خبر برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت نو اعلام شد مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت نو با حضور اکثریت حاضرین برگزار و بر اساس رای بیش از 96 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی، سرمایه تجارت‌نو به ۱۵۷ میلیارد تومان افزایش یافت. در خبر قرعه کشی دوره چهارم جشنواره همراه بانک تجارت که با حضور حاجعلی رئیس هیات مدیره برگزارشد، وی گفت: بانک تجارت همواره از برگزاری این نوع جشنواره ها خاطره خوبی از خود نزد مردم و مشتریان خود بجا گذاشته است.

      روز چهارشنبه 22 اسفند ماه قرار گرفتن خبر"مهدی اسماعیلی، برنده خودروی 206 جشنواره باشگاه مشتریان تجارت" در خروجی سایت بانک تجارت با استقبال عمومی هموطنان همراه شد.در این خبر با معرفی نام برنده خوش اقبال  آمده است: هفتمین خودروی 206، جایزه ویژه جشنواره حساب‌های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به مهدی اسماعیلی مشتری شعبه مرکزی چابهار و جایزه مصنوعات چرمی به 120 نفر از اعضای باشگاه مشتریان رسید.

      در هفته ای که گذشت بازتاب تیتر گزارشی تحت عنوان،تجارت بزرگترین شرکت بورسی می‌شود و زمان برگزاری مجمع عمومی بانک تجارت و افزایش سهام این بانک در بازار سرمایه با تحلیل های مختلفی همراه شد. سایت های خبرآنلاین، اقتصاد آنلاین، خبر فارسی و تعداد زیادی از رسانه های نوشتاری و دیجیتالی تحلیل های مختلفی را نوشتند. سایت خبر فارسی نوشت: بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور، به زودی سرمایه خود را به بیش از ۲۵هزار میلیارد تومان افزایش می‌دهد تا از نظر سرمایه به بزرگترین شرکت بورسی کشور تبدیل شود. بانک تجارت که این روزها تبدیل به یکی از پرمعامله‌ترین نمادهای بازار سهام شده است، قصد دارد به زودی سرمایه ثبت شده خود را از ۴هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به بیش از ۲۵هزار میلیارد تومان افزایش دهد.هیأت مدیره این بانک در تاریخ ۶بهمن ماه سال جاری، گزارش توجیهی افزایش سرمایه خود را منتشر کرد.