بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۲۳|
      تعداد بازدید: 2303
      دبیرخانه الکترونیکی بانک تجارت در خدمت هم وطنان
      دبیرخانه مرکزی بانک تجارت با هدف تکریم ارباب رجوع و مشتریان، آماده دریافت الکترونیکی هرگونه مکاتبه اداری از طریق سایت اینترنتی این بانک است.

       تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مشتریان از اهداف متعالی بانک تجارت است و در راستای تحقق این هدف امکان دریافت و پیگیری الکترونیکی نامه‌ها و مکاتبات هموطنان فراهم است تا ضمن تکریم شأن ارباب رجوع، در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی گامی به سوی سازمان بدون کاغذ، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان هموطنان و مشتریان برداشته شود.

      بر این اساس دبیرخانه متمرکز بانک تجارت با ایجاد دسترسی آسان در بخش تماس با ما سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir ، امکان ارسال نامه ها و انجام مراودات اداری با بخش‌های مختلف بانک تجارت را فراهم کرده است.

      اشخاص حقیقی و حقوقی، هموطنان و مشتریان بانک تجارت می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی بانک تجارت و انتخاب بخش تماس با ما، در بخش ارسال نامه به دبیرخانه، اطلاعات را تکمیل، نامه خود را بارگذاری و سپس ارسال کنند. نامه‌ها و مکاتبات باید به امضای متقاضی رسیده و واحد دریافت کننده نامه در بانک نیز مشخص باشد تا امکان استناد و پیگیری‌های بعدی میسر شود.

      بدیهی است، مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (1554) همچون گذشته به صورت 7*24 آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان بوده و گزینه ارسال نامه الکترونیکی به دبیرخانه در سایت اینترنتی بانک تجارت تنها ویژه دریافت نامه ها است و به مکاتبات مشتریان سرعت می بخشد.