بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۰۷|
      تعداد بازدید: 2422
      افتتاح نوزدهمین باجه نابینایان بانک تجارت در زنجان
      نوزدهمین باجه ویژه خدمات رسانی به نابینایان و کم بینایان بانک تجارت، در شعبه میدان آزادی زنجان با حضور جمعی از مقامات این استان، راه اندازی شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، علمدار مدیر شعب استان زنجان در مراسم افتتاح این باجه گفت: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تسهیل دسترسی نابینایان عزیز به خدمات بانکی، اقدام به راه اندازی باجه های ویژه ارائه خدمات به نابینایان و کم ‌بینایان کرده است.

      وی افزود: در این باجه‌ امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌ای برای شهروندان نابینا با استفاده از دستگاه‌های گویا، برجسته نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده و کمک شایانی به ارتقاء سطح امنیت در مبادلات بانکی این مشتریان کرده است. مشتریان نابینا وکم بینا می‌توانند بدون نیاز به حضور همراه از کلیه خدمات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه، انتقال وجه و ... به صورت مستقل استفاده کنند.

      محمدی مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از بانک تجارت برای راه اندازی باجه ویژه نابینایان گفت: بانک تجارت درگذشته نیز برای مناسب سازی تردد افراد کم توان به شعب امکانات خوبی از جمله بالابر و رمپ با شیب ملایم ایجاد کرده و انتظار داریم تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی اقدامات شایسته ای در این زمینه داشته باشند.

      در ادامه با حضور حمیدی عضو شورای اسلامی زنجان، محمدی دوست دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان، منافی مدیر بهزیستی شهرستان، خالقی مدیر انجمن نابینایان استان و علمدار مدیر شعب بانک تجارت دراستان زنجان از این سامانه رونمایی و توسط تعدادی از روشندلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

      استفاده از خدمات اینترنت بانک، دریافت نرم افزارهای موبایل بانک تجارت، خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت شماره شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت، ارتباط با مدیران و مرکز ارتباط مشتریان از جمله خدماتی است که در بخش نابینایان و کم بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرار گرفته است. در این صفحه امکان دریافت نرم‌افزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکون‌های صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار یا نرم افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.

      هموطنان نابینا و کم بینا می‌توانند از طریق وبسایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند

      این سامانه پیش از این در شهرهای کرج، یاسوج، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر، تهران (دوشعبه) شیراز، قزوین، قم، سنندج، رشت، خرم آباد، ساری، اراک ،یزد و شهرکرد افتتاح شده است.