بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۳|
      تعداد بازدید: 1583
      انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با سازمان نوسازی مدارس کشور
      بانک تجارت سه باب مدرسه در مناطق سیل زده استانهای گلستان،لرستان و خوزستان احداث می کند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت و به موجب تفاهمنامه همکاری سه جانبه امضا شده میان بانک تجارت به عنوان خیر ، سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان ناظر و جامعه خیرین مدرسه ساز به عنوان هماهنگ کننده ، بانک تجارت در احداث سه باب مدرسه در مناطق آسیب دیده از سیل استانهای گلستان،لرستان و خوزستان مشارکت می کند.

      حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه با اشاره به سابقه اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: احداث ، نوسازی و تجهیز مدارس یکی از رویکردهای بانک تجارت در انجام امور عام المنفعه طی سالهای گذشته به شمار می رود.

      وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه مبلغ 30 میلیارد ریال از محل کمک های نقدی جمع آوری شده توسط کارکنان بانک تجارت به احداث مدرسه در مناطق آسیب دیده از سیل استانهای گلستان، لرستان و خوزستان اختصاص می یابد. در این تفاهمنامه مسئولیت اجرا، تکمیل پروژه و تجهیز مدارس احداث شده را سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر عهده خواهد داشت.

      بانک تجارت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تاکنون قریب به 30 مدرسه در مناطق محروم افتتاح کرده است. مدرسه 9 کلاسه در شهرستان زلزله زده سر پل ذهاب و 2 باب مدرسه این بانک در استان سیستان و بلوچستان نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.