بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۰۲|
      تعداد بازدید: 948
      بانک تجارت در ایلام دو خانه بهداشت افتتاح کرد
      دو واحد خانه بهداشت بانک تجارت در استان ایلام با حضور مهرجو معاون مدیرعامل این بانک به بهره برداری رسید.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، مهرجو معاون مدیرعامل این بانک در آیین افتتاح خانه بهداشت "بانک تجارت" روستای چشمه کبود ملکشاهی که با حضور مقامات محلی برگزار شد،گفت: این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در سراسر کشور و با اولویت مناطق کم تر برخوردار در مجموع علاوه برمشارکت در ساخت 45مدرسه، ده ها مورد خانه بهداشت را در مناطق کمتر توسعه یافته کشور احداث و یا تجهیز کرده که از این بابت یکی از بهترین عملکردها را در بین بانک های کشور دارد.

      مهرجو همچنین ساخت یک باب مدرسه در روستای پشته ماژین شهرستان دره شهر و خرید اقلام دارویی به زوار اربعین را ازجمله سایر فعالیت های بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی در استان دانست.

      کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم با اشاره به آثار جبران ناپذیر جنگ تحمیلی بر استان ایلام، بر ضرورت کمک دولت به مناطق کمتر برخوردار خبر داده و از حمایت های بانک تجارت به سبب ساخت دو واحد خانه بهداشت در روستاهای این استان تقدیر کرد.

      در پایان این مراسم از مدیر عامل بانک و مهرجو معاون مدیر عامل بانک تجارت به سبب مشارکت بانک درساخت دو واحد خانه بهداشت با اهداء لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

      دو واحد خانه بهداشت احداث شده توسط بانک تجارت در روستاهای چشمه کبود و پاریاب ملکشاهی جمعا 1230 متر مربع مساحت و 190 متر زیر بنا دارد.