بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۴|
      تعداد بازدید: 1677
      حمایت بسیج و بازنشستگان بانک از آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان
      کمک های نقدی بسیج و بازنشستگان بانک تجارت توسط اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره این بانک به آسیب‌دیدگان حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

      به گزارش روابط عمومی، وقوع سیل ویرانگر در جنوب استان سیستان و بلوچستان بسیج و بازنشستگان بانک تجارت را بر آن داشت تا در امری خیرخواهانه به جمع‌آوری کمک‌های نقدی اقدام کنند. همکاران بازنشسته مبلغ 240 میلیون ریال و بسیج بانک تجارت بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک های خود را به صورت نقدی جمع آوری و اهدا کردند.

      در راستای این اقدام خداپسندانه اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره بانک، ایلکا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست و بسکابادی به نمایندگی از همکاران بازنشسته و بسیج بانک در سفر به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار، نسبت به اهدای این کمک‌ها به آسیب‌دیدگان سیل اقدام کردند.

      این هدایای نقدی در روستاهای بل شمل، جنگارک، صفرزهی، سایانی و گورگیچ بین هم‌وطنان آسیب دیده از سیل توزیع شد.

      پایگاه مقاومت بسیج بانک تجارت در اقدامی از همکاران بانک تجارت به کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان از طریق شماره حساب اختصاص یافته دعوت کرد. این مبالغ در مراکز دو استان سیل زده هرمزگان و سیستان و بلوچستان صرف انجام خرید اقلام گرمایشی و مایحتاج عمومی شده است.