بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳|
      تعداد بازدید: 1141
      اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت اعلام کرد:
      تامین منابع پروژه انتقال آب خلیج فارس با حمایت بانک تجارت
      اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت از تامین منابع پروژه انتقال آب خلیج فارس به صنایع مستقر در استان کرمان با عاملیت این بانک خبر داد.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره این بانک درگفت و گویی با اشاره به مصوبات این بانک از محل صندوق توسعه ملی گفت: بانک تجارت به عنوان بانک عامل در فاز یک پروژه تامین و انتقال آب خلیج فارس به صنایع مستقر در استان کرمان ، با اخذ مصوبه اعطای تسهیلات از منابع ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی اقدام کرده است. براین اساس، آورده بانک های عضو سندیکا 75درصد بخش ارزی و آورده مشتری 25درصد بخش ارزی و ریالی بوده است.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه این پروژه عظیم به صورت دو طرح سندیکایی اجرایی می شود، افزود: در فاز اول  بانک تجارت به عنوان بانک عامل اجرای مصوبات تعیین شده و این پروژه براساس آخرین گزارش نظارتی در بخش تامین مالی بیش از97 و در مجموع پیشرفت پروژه تامین و انتقال آب خلیج فارس بیش از 90درصد بوده و قرار است در ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

      وی با تاکید بر همکاری های موفق و مستمر بانک تجارت با این صندوق در اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان اظهارداشت: درحال حاضر این بانک علاوه بر مشارکت در پروژه ملی تامین وانتقال آب خلیج فارس، در حوزه نفت و پتروشیمی، شرکت های پتروشیمی دهلران ، آرین شیمی، مهندسی و ساختمان صنایع نفت، توسعه صنعت نفت و گاز صبای کنگان و شیشه فلوت کاویان نیز در قالب مصوبات این صندوق اقدام کرده است.

       اشرف نژاد در ادامه عنوان کرد: افزایش همکاری این بانک با صندوق توسعه ملی، زمینه حمایت بیشتر بانک از فعالان اقتصادی کشور را فراهم می کند.بانک تجارت به عنوان بانکی حرفه‌ای و باسابقه در حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور همواره سعی دارد با تخصیص بهینه و هدفمند منابع صندوق توسعه ملی واسطه خوبی برای دستیابی به اهداف این صندوق باشد.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت درپایان اظهار امیدواری کرد با جذب بیشتر منابع از صندوق توسعه ملی، در سال حمایت از "رونق تولید" و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، شرایط برای اعطای تسهیلات بیشتری به مشتریان و متقاضیان و ایجاد اشتغال فراهم شود.