بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶|
      تعداد بازدید: 1012
      محمد محجل امامی، مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند:
      بانک‌ها و واحدهای تولیدی به یکدیگر نیاز دارند
      اجداد ما در زمینه نساجی فعالیت داشتند و بنده هم مطابق همین سنت در این حوزه فعالیت کردم اما در سال 1384 با خرید زمینی تصمیم گرفتم وارد یک حوزه کاری کاملا جدید و متفاوت شوم و شرکت فولاد مهر سهند را راه‌اندازی کردم.

      محمد محجل امامی در گفت‌وگویی با اشاره به سوابق حرفه‌ای خود در صنعت کشور گفت: خوش‌بختانه با وجود متفاوت بودن این عرصه با شغلی که پیش از این در آن مشغول بودم اما توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم که در حال حاضر از جمله بزرگترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل در شمال‌غرب کشور هستیم.

      وی در خصوص منابع انسانی مجموعه تحت مدیریت خود گفت: با توجه به اینکه چندین شرکت به صورت مستقیم با ما در ارتباط هستند، بالغ بر 500 نفر نیروی انسانی با ما همکاری می‌کنند که البته 300 نفر به صورت مستقیم در شرکت خود ما فعالیت دارند.

      محجل امامی به بارگیری روزانه 50 کامیون از شرکت خود و همچنین دریافت بالغ بر 50 کامیون مواد اولیه اشاره کرد و اظهار داشت: توان توسعه و افزایش فعالیت داریم اما متاسفانه تحریم‌ها مانعی برای صادرات شده است به صورتی که ما پیشتر به کشورهای آفریقایی و حتی مصر نیز صادرات داشتیم.

      وی افزود: البته هم‌اینک دفتری در یکی از شهرهای ترکیه راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم از آن طریق به صادرت بپردازیم.

      مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند در خصوص معرفی بیشتر شرکت خود گفت: در طول سنوات گذشته ظرفیت اسمی این واحد طی 4 فقره اصلاحیه به میزان 320 هزار تن تولید انواع لوله و پروفیل فولادی در سال رسیده است. کیفیت به عنوان یک اهمیت آستانه‌ای از اولویت‌دارترین فعالیت‌های شرکت بوده و استقبال بازار از تولیدات کارخانه بهترین دلیل این ادعاست. با وجود مشکلات موجود در محیط کسب و کار و نبود حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان توجه به مسئولیت‌های اجتماعی از قبیل ایجاد اشتغال، حفظ و نگهداری از محیط زیست، ایمنی و سلامت کارکنان و تعامل و همکاری با تشکل‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌های شرکت بوده است .

      این فعال عرصه صنعت کشور در ادامه به ارتباط و تعامل با بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: بانک‌ها و واحدهای تجاری مانند دو شریک هستند که حیات و فعالیت جدی آنها به هم وابسته است. ما از دو سال قبل ارتباط خودمان را با بانک تجارت گسترده‌تر کردیم به صورتی که اگر حمایت بانک تجارت در زمینه ارائه خدمات بانکی به ویژه گشایش اعتبارات اسنادی نبود با مشکلات مختلفی مواجه می‌شدیم.

      وی از رضایت خود نسبت به اقدامات بانک تجارت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هر درخواستی داشتیم با همراهی مواجه شدیم تا بتوانیم اهداف مورد نظر خودمان را اجرایی کنیم.

      لینک ویدیوی خبر