بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 539
      به امید 400سالگی تجارت
      چهل سالگی، بهترین فرصت برای تجربه زندگی است
      بیشتر او را با برنامه «سیمای خانواده» می‌شناسیم؛ برنامه‌ای که دو دهه از عمر آن می‌گذرد. هرمز شجاعی‌مهر، مجری این برنامه محبوب و پُرمخاطب، سال 1335 در شهر بابل متولد شد. از سال ۱۳۶۱ کار در صدا و سیما را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و پس از آن با اجرای برنامه‌هایی مانند «سلام صبح بخیر»، «تهران ساعت ۲۰»، «سیمای خانواده» و ... در تلویزیون، به شهرت زیادی رسید. او اکنون یکی از مشتری‌های وفادار بانک تجارت است که از اعتماد به این بانک و کارکنان آن تجربه خوشایندی دارد. وقتی از چهل‌سالگی بانک خبردار می‌شود، می‌گوید: «چهل یک عدد بسیار مقدس است؛ چراکه بعثت پیامبر در همین سن اتفاق افتاد.»

       

      او درباره  چهل‌سالگی خودش هم می‌گوید: «برای خانم‌ها سی‌سالگی، اما برای آقایان چهل‌سالگی مرز عجیبی است. در چهل‌سالگی، انگار دوباره متولد می‌شوید و یک بلوغ فکری در انسان رخ می‌دهد. من هم در چهل‌سالگی‌ام روزهای خوب و احساس خوبی داشتم. شاید بتوانم بگویم زیباترین روزهای زندگی‌ام را در چهل‌سالگی تجربه کردم.»

      او که معتقد است چهل‌سالگی  بهترین فرصت برای تجربه زندگی است، می‌گوید: « در همین سن است که انسان، هم اطلاعات و دانش خوبی به دست آورده و هم هنوز توانایی انجام خیلی کارها را دارد. ترکیب این دو (توانایی و دانایی) در همین 40 تا 50‌سالگی اتفاق  می‌افتد. هنگامی که کم سن‌وسال‌تر هستید، می‌توانید اما دانش ندارید.  بعد که دانش به‌دست می‌آورید، دیگر حال و حوصله‌ای ندارید و چهل‌سالگی  از این نظر  فرصت خیلی خوبی است.»

      خاطراتی ماندگار با کارکنان تجارت

      بیشتر از دو دهه کار با بانک تجارت، خاطرات ماندگاری برای شجاعی‌مهر به یادگار گذاشته است. او درباره تجربه کار با این بانک می‌گوید: «فکر می‌کنم حدود 20سالی می‌شود که با این بانک کار می‌کنم. می‌دانم که بانک تجارت امکانات خوبی دارد، اما من از این امکانات آن‌طورها استفاده نکردم، چراکه نیازی برایم پیش نیامده‌ بود. بااین‌حال، دلیل دیگری هست که همکاری با این بانک احساس خوبی در من ایجاد کرده است.»

      او که از همان روزهای آغاز افتتاح حساب در بانک تجارت  تا امروز با شعبه  سمیه و طالقانی سر و کار داشته، تجربه‌اش را این‌طور توضیح می‌دهد: «در این سال‌ها، از وجود پُر خیر و برکت و نازنین پرسنل این شعبه الذت برده‌ام. کارکنان این شعبه  آن‌قدر خوش‌برخورد، صمیمی و نازنین هستند که من بیشترین لذت را از این ویژگی بانک تجارت می‌برم و بیشترین احساس خوب را هم به همین دلیل دارم.»

      اعتمادی ستودنی

      این‌طور که به‌نظر می‌رسد، همراهی همدلی کارکنان تجارت  سبب شده شجاعی‌مهر اعتمادی تمام عیار به این بانک داشته باشید:  «هرچه و هرکس  که باشیم، باید به بانک اعتماد کنیم، چراکه قرار است پول و حاصل کارمان را به آن بسپاریم.  برخورد کارکنان تجارت هم  این اعتماد را در من به‌وجود آورده و با خیال راحت پول و حاصل کارم را به آن‌ها می‌سپارم و این احساس بسیار ستودنی است.»

      شجاعی‌مهر  با تبریک تولد چهل‌سالگی تجارت، برای بانک آرزوهای خوبی دارد: «چیزی که همیشه از خدا برای خودم  می‌خواهم، برای بانک تجارت هم آرزو می‌کنم. همیشه از خدا خواسته‌ام که ایستاده بمیرم؛  یعنی تا آخرین روز زندگی‌ام سرپا باشم و خودم روزگارم را رقم بزنم.  امیدوارم تجارت هم تا 400سال دیگر سرپا و استوار باشد و تا زمانی که فعالیت می‌کند، هیچ مشکل و سختی‌ای نداشته باشد.»