بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 632
      تجارت، امنیت را برای مشتریان فراهم کرده است
      چه بانکی بهتر و حرفه‌ای‌تر از تجارت؟
      اکبر افراشته، کشتی‌گیر قدیمی تیم ملی است که در سال‌های 1363 تا 1367 موفق به کسب چند عنوان قهرمانی بین‌المللی و آسیایی شد. او که ورزش حرفه‌ای را از 12سالگی (سال 1353) آغاز کرده بود، هم‌چنان در 60سالگی در رده پیشکسوتان روی تشک می‌رود. افراشته تا امروز، شش دوره قهرمانی جهان در کشتی پیشکسوتان را به مردم ایران تقدیم کرده است.

      چهل‌سالگی نقطه عطف  زندگی‌ام بود

      او که در چهل‌سالگی  دیگر دست از بازی‌های ملی و قهرمانی برداشته بود، درباره آن روزهای زندگی‌اش می‌گوید: «چهل‌سالگی نقطه عطفی در زندگی‌ام بود. بعضی‌ها می‌گویند حالا که از چهل گذشته و به پنجاه رسیده‌ایم، باید برویم استراحت و  بنشینیم در پارک، صحبت کنیم و گپ بزنیم. اما من این‌طور فکر نمی‌کنم.»

      افراشته  دیدگاه‌های خاصی  درباره چهل‌سالگی دارد:  «وقتی سن آدم بالا می‌رود،  مهم این است که از زندگی‌مان راضی باشیم. من واقعاً از زندگی‌ام، هدفم، خانواده‌ام و از تصمیم‌هایی که در زندگی‌  گرفته‌ام راضی هستم.  پس از چهل‌سالگی  در رشته ما، خانواده و دوستان به عنوان بزرگتر و کوچر (مربی) به ما نگاه می‌کنند.»

      او هم نقش راهنما و مربی را در همه بخش‌های زندگی‌اش پذیرفته   و راهنمایی‌های اقتصادی به اطرافیان‌اش می‌کند: خود  «اکنون در سن‌وسالی هستم که به عنوان مثال، فرزندان خواهر و برادرهایم از من می‌پرسند کجا پول‌شان را پس‌انداز کنند و یا برای کارهای بانکی و مالی‌شان روی کدام بانک حساب کنند. من هم یک پیشنهاد همیشگی برای‌شان دارم و آن هم بانک تجارت است.»

      چهل سالگی، آخر تجربه!

      افراشته 5-24 ساله بود که  نخستین حساب بانکی‌اش را در   یک بانک قدیمی افتتاح کرد و  بعدها به سراغ بانک تجارت آمد. او هم‌چنان یکی از وفادارترین مشتری‌های بانک است: «چهل‌سالگی، یعنی آخر تجربه! یعنی کسب تجربه‌های عالی و آمادگی برای گرفتن تصمیم‌های خوب، و داشتن یک زندگی هدفمند. بعید می‌دانم کسی در چهل‌سالگی اشتباه‌های قبلی‌اش را تکرار کند. براساس همین تجربه، اکنون که در حال انجام یک کار اقتصادی در جلفا هستم، دنبال یک بانک حرفه‌ای بودم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که چه بانکی بهتر و حرفه‌ای‌تر از بانک تجارت؟»

      اکبر افراشته، ملی پوش پیشکسوت کشتی ایران، با بیان ویژگی‌های تجارت، گفت‌وگو را به پایان می‌رساند: « مردم استرس و نگرانی نمی‌خواهند، آن‌ها دنبال امنیت هستند. تجارت امنیتی را که مردم به آن نیاز دارند، برای اموال‌شان فراهم کرده است. بهترین جمله‌ای که می‌توانم درباره این بانک بگویم، این است که تجارت بهترین امنیت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.»