بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 2878
      رضا دولت آبادی ، مدیرعامل بانک تجارت نوروز 99 را تبریک گفت
      رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن نوروز سال 1399 را به هموطنان، مشتریان، سهامداران و کارکنان این بانک تبریک گفت.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به شرح زیر است:

       

      بسمه تعالی

      نوروز و زیبایی هایش بار دیگر به فضل الهی از پس سفیدی برف زمستان سر برآورد و زندگی و امید را به دنیا هدیه کرد. ایران سربلند حالا در بهار سال 1399 شروعی دوباره را تجربه می‌کند تا باردیگر زندگی را با آرزوهای نو آغاز کنیم.

      بانک تجارت در سالی که گذشت رونق تولید را هم‌راستا با اهداف کلان اقتصادی کشور در دستور کار خود قرار داد و با اتخاذ نگاه حمایتی به صنایع مختلف، در بخش‌های خرد و کلان ایفای نقش کرد. تداوم در اعطای تسهیلات مختلف به طرح‌های ملی کشور، حضور موثر و حرفه‌ای در پروژه‌های مهم اقتصادی و توسعه‌محور کشور و همکاری با مهمترین شرکت‌های تولیدی و صنایع دانش بنیان بخشی از فعالیت‌های بانک در سال 1398 است.

      این بانک در سالی که پشت سرگذاشتیم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات و پروژه‌هایی را با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نگاه به آینده و آرمان‌های توسعه پایدار کشور به انجام رسانده است.

      کارکنان و پایوران بانک تجارت خالصانه و با تعهد حرفه‌ای در سال 1398 تلاش کردند با ارائه خدمات کیفی و ارزنده به هموطنان، رضایتمندی حداکثری را برآورده سازند. با این امید که گامی موثر در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور برداشته شود.

      اکنون در سرآغاز سال جدید به نمایندگی از خانواده بانک تجارت، فرارسیدن نوروز 1399 را به تمامی هموطنان، همکاران، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان این بانک تبریک گفته و آرزوی پیروزی و فرهمندی را از درگاه خداوند منان برای ایرانیان فرهیخته مسئلت دارم.

      رضا دولت آبادی

      مدیرعامل بانک تجارت

      کلمات کلیدی : رضا دولت آبادی ، بانک تجارت ، سهامداران بانک تجارت ، نوروز 99 ، مشتریان