بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۵|
      تعداد بازدید: 1012
      پیام تبریک رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت بمناسبت روز خبرنگار
      محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت در پیامی ، فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اهالی قلم تبریک گفت.

       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام احمدی آذر به شرح زیر است:

       

       

      بسمه تعالی

       

      امروزه اتخاذ رویکردهای کارشناسانه و مبتنی بر دانش روز برای حل مشکلات موجود و طراحی افقی های روشن پیش روی فعالیت های توسعه محور کشور از اهمیتی دو چندان برخوردار است. برای تحقق این هدف مهم بخش اجرایی کشور بیش از همیشه نیازمند بهره مندی از اطلاعات دقیق  وتصویر واقعی از وضعیت موجود و چشم اندازهای آتی حوزه های مختلف کسب و کار در کشور است.

      در این میان نگاه تیزبین و هوشمند رسانه‌ها می‌تواند مدیران کشور را در استفاده بهینه از منابع و به حداقل رساندن اشتباهات یاری کند . بدون شک بهره‌گیری از دانش و دیدگاه‌های ارزشمند خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها، نقشی انکار ناپذیر در بهبود فضای کسب و کار و فعالیت بنگاه های اقتصادی کشور داشته و مدیران سازمان‌های خدمت‌رسان به ویژه بانکها را یاری می‌کند تا با شناخت بهتر مشکلات، تنگناها و نقاط ضعف، خدمتگزاران بهتری برای هم میهنان بوده و در مسیر روشن تری قدم بردارند .

      روز خبرنگار بهانه ای ارزشمند برای تجلیل از اصحاب فرهیخته ، تلاشگر و متعهد رسانه در کشور است.

      با گرامیداشت سالروز آسمانی شدن شهید والامقام محمود صارمی، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اصحاب محترم رسانه بویژه شما صاحب قلم ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی همیشگی تان با بانک تجارت کمال تشکر و امتنان را دارم.

       

                                                                                                                                 محمد احمدی آذر