بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۲|
      تعداد بازدید: 2084
      برندگان 500 جایزه نقدی جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت تعیین شدند
      دومین مرحله قرعه‌کشی جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت در خدمات اینترنت بانک، همراه بانک و «ست» با مشارکت بیش از یک میلیون نفر از مشتریان و اهدای 500 جایزه نقدی برگزار شد.

       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم قرعه کشی جوایز این دوره که با حضور نمایندگانی از حوزه‌های نظارتی این بانک همراه بود مجموعا 490 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی در بخش اینترنت بانک و همراه بانک و 10 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی در بخش اپلیکیشن «ست» به شرکت‌کنندگان در این مرحله جشنواره تعلق گرفت.

      بانک تجارت با برگزاری جشنواره خدمات غیرحضوری همزمان با شیوع ویروس کرونا هموطنان را به استفاده از خدمات بانکی غیر حضوری شامل همراه بانک، اینترنت بانک تجارت واپلیکیشن " ست " تشویق کرد که مورد استقبال گسترده کاربران این خدمات قرار گرفت. در بازه زمانی یکم الی سی و یکم تیرماه امسال بیش از یک میلیون نفر از کاربران همراه بانک و اینترنت بانک تجارت و نزدیک به 14 هزار نفر از کاربران اپلیکیشن "ست" در این جشنواره شرکت کردند.

      کاربران اینترنت بانک و همراه بانک تجارت می‌توانند اسامی برندگان این جشنواره را در سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir و یا سایت باشگاه مشتریان تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir ملاحظه کنند.