بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 673
      مدیر کارخانه شرکت پارس کویر اروند:
      حمایت بانک تجارت درگذر از تحریم‌ها بسیار راهگشا است
      شرکت پارس کویر اروند در سال ۱۳۸۳ باهدف ارائه خدمات در زمینه منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) و باتری شارژرها، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی کویر تأسیس شد. با توجه به سابقه درخشان این گروه، پارس کویر اروند موفق به اخذ نمایندگی شرکت کلراید فرانسه، یکی از معتبرترین سازنده‌های UPS در جهان شد و به‌عنوان تنها نماینده رسمی آن شرکت در ایران در پروژه‌های متعددی همکاری کرد.

      با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیک قدرت و نیاز به وجود متخصصان زبده در این عرصه، در سال ۱۳۸۸ با سرمایه‌گذاری مناسب، کارخانه پارس کویر اروند به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدکنندهUPS در یزد تأسیس شد. فعالیت این واحد تولیدی با هم‌افزایی بخش تحقیق و توسعه، موجب درخشندگی بیشتر این واحد تولیدی شد.

      مدیر کارخانه شرکت پارس کویر اروند در گفت‌وگویی اظهار داشت: با شروع تحریم‌ها، سیاست‌های شرکت تغییر کرد و توانستیم با تکیه‌بر توانمندی متخصصان ایرانی، محصولاتی کاملاً داخلی تولید کنیم.

      علیرضا میرجلیلی به فعالیت بالغ‌بر 120 نفر در شرکت مجموعه پارس کویر اروند اشاره کرد و گفت: بیش از 300 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم با ما در ارتباط هستند.

      وی افزود: این شرکت چندین سال است که در لیست سازندگان مورد تائید شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت و گاز پارس، مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، کالای نفت تهران و چندین و چند مجموعه بزرگ دیگر قرار گرفته است.

      این فعال عرصه صنعت به برنامه‌ریزی برای صادرات اشاره کرد و گفت: تاکنون محصولات خود را به دو کشور عراق و تانزانیا صادر کرده‌ایم و هم‌اکنون در ارتباط با مشتری‌های جدیدی در کشورهای قطر و امارات هستیم.

      میرجلیلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه شرکت پارس کویر اروند ازجمله مشتری‌های بانک تجارت است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته از خدمات مختلف بانک تجارت بهره‌مند شده‌ایم که ازجمله آن‌ها دریافت تسهیلات برای پرسنل و خرید مواد اولیه بوده است.

      وی حضور و حمایت بانک تجارت در ایام تحریم‌ها را بسیار راهگشا دانست و از این مجموعه به‌عنوان یک شریک تجاری ابراز رضایت کرد.

      مدیر کارخانه شرکت پارس کویر اروند در ادامه گفت: نوع خدماتی که بانک تجارت ارائه می‌کند باعث شده تا ارتباط ما با مدیران و مسئولان این بانک بیشتر شود و علاوه بر ارتباط و تعامل کاری شاهد شکل‌گیری نوعی همدلی و صمیمیت در عرصه کار و تولید باشیم.

      لینک ویدیوی مصاحبه