بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 913
      بنیان‌گذار شرکت «الکترو کویر»:
      بانک‌ها نقش مهمی در رشد تولید کشور دارند
      شرکت «الکترو کویر» توسط محمدمهدی فنایی در استان یزد به‌منظور انجام مراحل مختلف فنی طراحی، مهندسی و ساخت تابلو برق‌های فشار ضعیف و تابلو برق‌های فشار متوسط از نوع ثابت و کشویی به‌منظور خودکفایی و توسعه قابلیت‌های صنعتی در ایران تأسیس شد.

      فنایی از سال ۱۳۶۱ کارگاهی را با ۱۰ نفر پرسنل راه‌اندازی کرد. او از همان ابتدای فعالیت خود، کار تیمی را در دستور کار خود قرار داد. وی به همراه تیم خود بعدها توانست پروژه‌های جدیدی را آغاز کرده و پرسنل خود را افزایش دهد. تا جایی که امروز به‌طور مستقیم حدود 500 نفر در گروه الکتروکویر در حال فعالیت بوده و به‌طور غیرمستقیم از طریق چند شرکت مرتبط، ممکن است تعداد کل به 2500 نفر برسد.

      این فعال عرصه صنعت برق در توضیح موفقیت‌های «الکترو کویر» گفت: ما توانستیم با اتکا به توانمندی‌های خود علاوه بر دریافت چند گواهینامه و لوح زرین در داخل کشور،‌ گواهینامه و لوح زرین شرکت آلمانی زیمنیس را در میان ۱۲۴ پارتنر در سطح جهان را دریافت کنیم.

      البته فنایی معتقد است در کنار داشتن عواملی چون دانش و تلاش، وجود بازوهای اقتصادی چون بانک‌ها نیز برای تولید بسیار اهمیت دارد. وی در این خصوص گفت: باوجود شرایط اقتصادی کشور همچنان بانک‌ها نقش مهمی در رشد صنعت دارند. در کشورهای پیشرفته ازنظر اقتصادی، زمانی که بیکاری افزایش پیدا می‌کند، سود مرتبط با دادن تسهیلات برای طرح‌های تولیدی کاهش داده می‌شود که این امر خود باعث افزایش اشتغال خواهد شد. فنایی افزود: معتقدم هر کشوری تولید بالایی داشته باشد موفق‌تر خواهد بود که به‌هرتقدیر بانک‌ها در این خصوص نقش مهمی دارند و امیدوارم به شرایطی برسیم که نقدینگی به‌صورت مستقیم وارد مسیر تولید و توسعه صنعت شود. اگر بانک و صنعت‌گر و تولیدکننده در کنار هم قرار گیرند شاهد شرایط مطلوبی خواهیم بود.

      حمید منتظری، مدیرعامل این شرکت نیز در این گفت‌وگو به ارتباط «الکترو کویر» با بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: بانک تجارت با ارائه خدمات نوین خود توانسته سهم قابل‌توجهی در عرصه افزایش تولید کشور داشته باشد.

      وی به سابقه طولانی تعامل «الکترو کویر» و بانک تجارت اشاره کرد و گفت: بانک تجارت در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی مشخصی برای حوزه صنعت و مشتری‌های خود داشته و این زمینه را ایجاد کرده تا بتوانیم از خدمات مختلفی چون تسهیلات، تضامین، اسناد اعتباری، ال‌سی‌ها و امور ارزی این بانک استفاده کنیم.

      لینک ویدیوی مصاحبه