بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 680
      رئیس‌ هیات مدیره شرکت سیم و کابل ستاره یزد:
      همراهی بانک تجارت در بخش صنعت بسیار مفید بوده است
      شرکت سیم و کابل ستاره یزد، فعالیت خود را از سال 1389 و با شعار رویش تازه، ریشه‌ای کهن و اندیشه‌ای جهانی در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز می‌کند تا پس از یک دهه فعالیت بتواند جایگاه قابل‌توجهی در این عرصه داشته باشد که به اعتقاد محمدحسن شیشه‌بری، رئیس‌ هیات مدیره این مجموعه، بانک تجارت در رسیدن به این نقطه سهم مؤثری داشته است.

      وی در گفت‌وگویی دسترسی به بازارهای جهانی را به‌عنوان یک هدف جدی معرفی کرد و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به کشور عراق صادرات داشتیم و دنبال بازارهای جدیدی در منطقه اورآسیا هستیم.

      شیشه‌بری به تولید کابل‌های مخابراتی، کابل کواکسیال و ابزار دقیق، کابل‌های خودنگهدار، کابل‌های آلومینیومی و انواع سیم و کابل برق توسط شرکت سیم و کابل ستاره یزد اشاره کرد و گفت: ارتباط نزدیکی با شرکت‌های توزیع برق توانیر داریم و توانسته‌ایم بخشی از نیاز داخل را برآورده کنیم.

      وی در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم‌ها تأثیر گسترده‌ای بر صنعت داشته‌اند که خوشبختانه مجموعه ما با کمترین آسیب به فعالیت خود ادامه داده است.

      رئیس‌ هیات مدیره شرکت سیم و کابل ستاره یزد به جایگاه بانک تجارت در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران اشاره کرد و افزود: اگر حمایت و همراهی مجموعه‌های چون بانک تجارت نبود طبیعتاً با مشکل مواجه می‌شدیم.

      وی در ادامه به تعامل گسترده این مجموعه با بانک تجارت اشاره کرد و افزود: صرف‌نظر از برنامه‌ریزی بانک تجارت برای این مقطع، سابقه تعامل و همکاری ما با بانک تجارت به سال‌های دور بازمی‌گردد.

      شیشه‌بری افزود: ماحصل این اتفاق یک نتیجه مطلوب برای هر دو طرف بوده است به صورتی که هم بانک سود کرده است و هم ما تا شاهد افزایش ارتباطات بدون وقفه باشیم. در این سال‌ها اگر مشکلی داشتیم، مجموعه بانک تجارت کوتاهی نکرده است و اگر توانسته‌ایم به‌عنوان صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود 100 نفر نیروی مستقیم داشته باشیم و با حدود بالغ‌بر 400 نفر در ارتباط باشیم به‌واسطه همین تعامل و همکاری بوده است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

      لینک ویدیوی مصاحبه