بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸|
      تعداد بازدید: 1232
      پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده
      مدیرعامل بانک تجارت ترور دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت متن پیام مدیرعامل این بانک به شرح زیر است:
      بسم رب الشهدا والصدیقین
      ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته، باسابقه، مجاهد و نخبه علمی و صنعت هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و خبیث رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ‌ساخت.
      شهید فخری زاده در طول عمر پربرکت خود خدمات ارزنده‌ای را به صنایع دفاعی ایران ارائه کرد و تربیت شاگردان سخت‌کوشی که راه او را با تمام توان ادامه دهند، ازجمله میراث ماندگار او بشمار می‌روند.
      میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به‌جا گذاشت باعث برتری‌های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد و این خدمات بی‌بدیل همچون سرمایه‌ای سترگ در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
      مشیت الهی همواره نشان از آن داشته که خون پاک شهدا، الهام‌بخش جوانان این مرزوبوم و محرّک قلوب مؤمنین در جهت اعتلا و سرافرازی همه‌جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.
      اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.
      والعاقبه للمتقین
      رضا دولت آبادی