بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۸|
      تعداد بازدید: 1984
      پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی
      صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار
      همزمان با هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی، این روز را به مدیران،کارشناسان و کارکنان شریف و صدیق این صنعت تبریک گفت.



      "هشتم دی" ماه در تقویم ایران به روز صنعت پتروشیمی مزین و نامگذاری شده است. جای بسی مباهات که صنعت پتروشیمی اکنون پس از فراز و نشیب های زیاد توانسته با ایجاد ارزش افزوده در تولیدات ملی کشور و کسب رتبه اول صادرات غیر نفتی، طلایه دار و موتور محرک اقتصاد کشور باشد. توفیقی بزرگ که تعاملی پایدار و ماندگار بین توسعه و صنعت را به دنبال دارد.

      امروز جامعه جهانی، ایران را بعنوان یکی از پیشگامان و بازیگران اصلی اقتصاد منطقه و جهان درصنعت پتروشیمی می شناسد. بی شک پیشینیه بیش از نیم قرن افتخار آفرینی، موفقیت ها و پیشتازی صنعت پتروشیمی در حوزه های مختلف، مرهون زحمات و تلاش مدیران توانمند، کارکنان خلاق و کارآمد این صنعت است که با دستان پرتوان خود چرخ صنعت قدرتمند، بنیادین و ارزش‌آفرین پتروشیمی کشور را به حرکت در می آورند.

      بانک تجارت افتخار دارد که در سالهای اخیر تعامل و همکاری نزدیکی را با بزرگترین هلدینگ ها و شرکتهای صنعت پتروشیمی داشته و مشارکت در تامین مالی تعداد زیادی از پروژه های پتروشیمی بانک تجارت را به بانکی نام آشنا برای فعالان این صنعت مبدل کرده و هم اکنون نیز صدها پرسنل در دهها شعبه بانک تجارت مستقر در مهمترین شرکتهای پتروشیمی کشور وظیفه خدمت رسانی به فعالان این صنعت را با ارائه خدماتی متمایز و ممتاز بر عهده دارند.

      به یمن این مناسبت ارزشمند لازم می دانم به سهم خود روز صنعت پتروشیمی را به تمامی مدیران، کارکنان ، مهندسان، متخصصان و دست اندرکاران این صنعت ارزش آفرین کشور تبریک و تهنیت گفته و تداوم افتخار آفرینی صنعت پتروشیمی را به مدد دستان توانمند و ایده خلاق مدیران این حوزه از خداوند منان مسالت دارم.

      رضا دولت ‌آبادی